Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Ovo su najbolje hrvatske digitalne kampanje 2014. (a čovjek u desnom kutu pomeo je konkurenciju)

Agencija Drap osvojila je nagrade za Kraš, Beck's i IKEA-u

ZADNJA IZMJENA: tra 24, 2015
Foto: PIXSELL/PIXSELL

Na upravo završenim Danima komunikacija u Rovinju i ove su godine dodijeljene hrvatske Effie nagrade za najučinkovitije reklamne kampanje. Apsolutni pobjednici su Bruketa&Žinić OM koji su proglašeni agencijom godine i Imago koji je s Unex Medijom osvojio Grand Prix za kampanju “CROmpiri” za Franckov Čipi Čips. Puno zanimljivije bilo nam je natjecanje MIXX organizirano po međunarodnoj licenci IAB-a (Interactive Advertising Buro). Izabrane su najbolje digitalne marketinške kampanje i platforme. Briljirala je agencija Drap Davora Runje koja je osvojila i MIXX Grand Prix za kampanju 1000 NESCAFE šalica.

“1000 NESCAFE šalica” (Drap na Nescafé)

Službeno najbolja digitalna kampanja 2014. pomoću ikonografske je Nescafeove crvene šalice spojila društvene mreže s fizičkim svijetom. Inspirirani lokotima kojima zaljubljeni na mostovima zaključavaju svoje veze, u Drapu su lokotima za bicikle na ograde i klupe u Zagrebu i Splitu zavezali stotine šalica Nescafea. Tko je htio šalicu, trebao je javiti svoju lokaciju na Facebook profil Nescafea i dobio bi jedinstveni kod za otključavanje.

“Gentleman Jack’s Barber Shop” (Pepermint i 404 za Gentleman Jack

Najjaču kampanju za podizanje svijesti o brandu ove su godine napravili Pepermint i 404 projektom pop-up brijačnice koja se pretvara u centralno društveno mjesto kakvo su brijačnice nekad bile, sve povezano s humanitarnim akcijama.

“Vremenski trezor” (Bruketa&Žinić OM, MediaCom i Degordian za Zagrebačku banku)

https://www.youtube.com/watch?v=Gtt_Fs2taXo

U kategoriji Direct Response and lead generation najboljom je proglašena kampanja “Vremenski trezor.” Povodom 100. obljetnice Zagrebačka banka pozvala je ljude da donesu stvari koje žele pohraniti u vremenski trezor na idućih 100 godina.

“Zagreb Be There” (Brlog, Bruketa&Žinić OM i Infinum za Turističku zajednicu Zagreba)

Kampanja Brukete&Žinića školska je lekcija o marketingu u turizmu. Njihova kampanja i sama aplikacija “Zagreb Be There” koju su promovirali, praktički su promijenili turističku ponudu grada. Nagrađeni su u kategoriji mobilnih kampanja

“Najmanji album na svijetu” (Drap za Kraš)

Integraciju kampanje kroz više medija najbolje je provela agencija Drap, dugogodišnji suradnik Kraša. Pozvali su ljude da na Kraševu stranicu uploadaju slike životinja i naprave digitalnu verziju legendarnog albuma za sličice Životinjsko carstvo. Odaziv je bio golem. Odabrani sudionici dobili su “najmanje albume na svijetu.”

“Beck’speriment” i IKEA social (Drap za Zagrebačku pivovaru i IKEU)

Mislili ste da znate što je sve frajer spreman napraviti za pivo? Drap je otkrio da ne znate ni pola. U kampanji koja je ove godine proglašena najboljom u kategoriji branded contenta, nagrađivali su kombijem piva svakoga tko je svoju partnericu uspio zadržati u trgovini dulje od pola sata. Pokazalo se neobično teškim zadatkom za koji su neki bili spremni probavati ružičaste kapute i torbice.Drap je sklopio i jedan od najvećih poslova u marketingu 2014., IKEA ga je odabrala da vodi cijeli njezin marketing na društvenim mrežama.

 

“Responsivna Coolinarika” (web.burza za Podravku)

Najboljom u kategoriji website kampanja proglašena je web. burza zbog Podravkine digitalne komunikacijske platforme, dio koje je novi, responsivni dizajn Coolinarike.

“Čarobno zrcalo” (Studio Revolucija za Ivaninu kuću bajke)

Za inovativnu upotrebu tehnologije nagrađen je Studio Revolucija za prekrasnu interaktivnu instalaciju “Čarobno zrcalo” u ogulinskom interaktivnom multimedijalnom centru posvećenom Ivani Brlić Mažuranić i bajkama.

“Medijska strategija za BMW X1 Drive” (McCann za Tomić&Co.)

bmw

Agencija McCann Worldwide ove je godine proglašena jednom od najefikasnijih prema cijenjenom međunarodnom Effie indeksu, a McCann Zagreb dobio je MIXX za najbolju medijsku strategiju koju je odradio za BMW-ova zastupnika, tvrtku Tomić&Co.

Saša Grgurić
Telegram autor
96 članaka Više o autoru
Više s weba