Par važnih momenata s konferencije Digitalna karijera, poput nastupa jednog od vodećih EU stručnjaka za startup scenu

U Zagrebu je o karijeri u digitalnoj industriji govorio Carlos Eduardo Espinal

FOTO: Kresimir Strahonja

Jedan od vodećih stručnjaka za europsku startup scenu Carlos Eduardo Espinal jučer je izašao pred zagrebačke studente i gomilu drugih mladih ljudi kako bi im otkrio nekoliko ključnih stvari o ostvarivanju uspješne karijere u digitalnoj industriji. Espinal, inače investitor i partner u jednoj od većih investicijskih platformi na svijetu Seedcamp, predavanje je održao u sklopu konferencije #DigtalnaKarijera, u organizaciji portala Netokracija.

Amerikanac, koji godinama radi u Velikoj Britaniji, govorio je o važnim faktorima u startup poduzetništvu, od kojih su, tvrdi, ključni: “okupljanje odličnog tima, poznavanje i razumijevanje želja i potreba klijenata te fleksibilnost i kontinuirana želja za učenjem”. Objasnio je i zašto ljudi iz raznih branši mogu uspjeti te zašto karijera u digitalnom sektoru može imati globalni učinak.

Nekoliko važnih govornika

”Digitalni prostor ostavlja velike mogućnosti da se bavimo stvarnim, velikim globalnim problemima, tražimo rješenja i odgovore te doprinosimo ekološkoj i društvenoj održivosti ekonomskog napretka. Da biste postavljali ova pitanja, ali i nudili neke od odgovora, ne morate biti programeri – dapače”, rekao je Espinal.

Predavači Digitalne Karijere i urednik Netokracije Ivan Brezak Brkan Kresimir Strahonja

#DigitalnaKarijera održana je u Kongresnoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, a osim Espinala, koji je bio keynote govornik, na konferenciji su nastupili i Nikola Stolnik, Anja Uzelac te Robert Petković. Stolnik je, inače, voditelj marketinga u Nanobitu, a pričao je o svom putu preko Kolektive i Googlea do Nanobita, danas vodećeg hrvatskog proizvođača mobilnih igara.

Ključne poruke s konferencije

Anja Uzelac je komunikacijska stručnjakinja u Bonbonu (koji je, inače, generalni pokrovitelj cijele stvari), a jučer je navela 10 konkretnih savjeta za ostvarivanje uspješne digitalne karijere, poput povezivanja s digitalnom zajednicom, kontinuiranog traženja prilika za učenjem i usavršavanja u specifičnim područjima. Robert Petković, danas glavni za analytics u Bruketa&Žinić&Grey, objasnio je kako jedan psiholog može doprinijeti strategijama performance marketinga.

U sklopu konferencije, koja je prije Zagreba bila na turneji po Splitu, Zadru, Varaždinu i Osijeku, studenti su mogli razgovarati s potencijalnim poslodavcima te postavljati konkretna pitanja Espinalu i ostalima u sklopu panel #AskMeAnything, a cijela stvar se kasnije s EFZG-a premjestila u obližnji kafić gdje su domaći startupi razgovarali s Espinalom o potencijalnim idejama.