PayPal najavljuje temeljitu promjenu u poslovanju, od eBayja se odcjepljuje krajem godine

Udružili dvije usluge i žele voditi tržište internetskog trgovanja

FOTO: Twitter

“Vidjet ćete korjenitu promjenu u narednh tri, pet, deset godina”, najavio je predsjednik PayPala Dan Schulman. Nagovještaj je to Schulmanova plana da od PayPala stvori globalnu i univerzalnu platformu za plaćanje. Želi od svoje kompanije stvoriti neprikosnovenoga vođu tržišta. Zasad servis ima oko 165 milijuna korisnika.

U četvrtak je održano i PayPalovo predstavljanje medijima u San Franciscu. U skloput toga događaja, Schulman je najavio da se želi što više usmjeriti na mobilno plaćanje i na internetske blagajne. S tim u vezi, kompanija je povezala iskustva prikupljena putem njihova OneToucha, a udružili su se i sa startupom Bigcommerce, koji poslovnim korisnicima pruža podršku za online trgovinu i webshopove.

OneTouch i Bigcommerce za poboljšavanje usluge

OneTouch omogućava PayPalovim korisnicima jednostavnu kupovinu s trećih stranica, a da pritom ne moraju ručno unositi svoje podatke o plaćanju, već jednostavno sve povežu sa svojim računom na PayPalu. Ova usluga, jednako tako, omogućava internetsku kupovinu preko pametnih telefona bez da korisnici moraju imati instaliranu PayPalovu aplikaciju. Dovoljno je da je uređaj samo jednom ranije bio ulogiran u PayPal, a svaki sljedeći put OneTouch povezuje te podatke i omogućava jednostavnu kupovinu.

Bigcommerce, s druge strane, pomaže trgovcima lakše poslovati preko PayPala. Nude im softver, koji će im pomoći da što prije i što brže dobiju svoju internetsku trgovinu, putem koje će moći široj publici nuditi svoje proizvode. Prema Mashableu, ovaj startup trenutačno posluje na 90 tisuća prodajnih mjesta u više od stotinu zemalja, a obradi pet milijardi dolara transakcija godišnje.

Prijelomna godina za PayPal

Sve se ove promjene događaju u jeku prijelomne godine za PayPal. Krajem 2015. godine kompanija planira odcjepljenje od eBayja i gore navedeni planovi predstavljaju dugoročnu poslovnu strategiju za PayPal. Tim više, jer se pojavljuje nemilosrdna konkurencija, koja već ostvaruje dobre rezultate. Apple Pay pritom je najveći tržišni rival. Nedavna je studija pokazala kako se 45 posto ljudi izjasnilo kako planira koristiti Apple Pay, za razliku od 28 posto, koji su kazali kako će ostati vjerni PayPalu.