Pilot Boeinga 787 je putanjom leta odlučio iscrtati svoj avion. Potražili smo još neke ovakve kreativnosti
Situacija je prilično zabavna, ne i sasvim neuobičajena
Novi Boeing 787-8 koji je uzletio u četvrtak s aerodroma u Seattleu, nazvanog po Boeingovom osnivaču, imao je nešto drugačiju rutu. Radi se o avionu registarskih oznaka N7874, a u vlasništvu je samog Boeinga, stoga pretpostavljamo da se radi o nekom testnom letu. Avion je sasvim normalno letio iznad fly-over statesa, sve dok nije došao do Michigana, kada je krenuo sa iscrtavanjem zanimljive putanje.
This #Dreamliner has been drawing a giant #Dreamliner for 13 hours now!
Live link:https://t.co/ltUSXWvJ2a pic.twitter.com/SWe4oaBbqi
— Flightradar24 (@flightradar24) August 3, 2017
Putem stranice Flightradar24, koja bilježi GPS lokacije većine zrakoplova koji trenutno lete, možemo vidjeti da je tokom testnog leta pilot odlučio iscrtati obrise aviona kojeg trenutno leti. Prosječna visina iznosi oko 43.000 stopa (oko 13.000 metara), dok mu je brzina oko 510 čvorova (oko 945 km/h). Zanimljivo je da su te brojke upravo maksimum visine i brzine koju 787-8 Dreamliner može postići.
Crtanje aviona iznad Njemačke
Pošle godine u ožujku, pilot lakog aviona Robin DR400/180 Regent je također iscrtao obrise svog aviona iznad Njemačke. Let je krenuo iz Hamburga, te nakon crtanja, sletio je na otok Heligoland u Sjevernom Moru. Na povratnom letu za Hamburg, pilot je iskoristio priliku da se i potpiše u zraku. Crtanje aviona je trajalo 40 minuta, dok je potpis bio gotov za samo 20 minuta.
Ljubav je u zraku
Pilot istog akrobatskog aviona je već i otprije poznat. Prije nego što je iscrtao svoj avion i na njega se potpisao, iscrtao je i srce u zraku. Let je odrađen na granici pokrajine Donje Saske i Schleswig-Holsteina, iznad grada Stadea.
Hello iz zraka
👋 Hello. https://t.co/UB3wyExVpM pic.twitter.com/drp2NOK6z5
— Flightradar24 (@flightradar24) November 29, 2016
Ponovno je isti pilot i krajem 2016. godine odlučio i pozdraviti ekipu sa Flightradar24, te je u zraku iscrtao “hello”. Taj let je bio veoma kratak, samo 37 minuta, također u Donjoj Saskoj, no iznad grada Bremenvördea.
Boeing MAX se potpisao
Because the @BoeingAirplanes 737 MAX’s ‘MAX’ needed a gif too.
📡 https://t.co/CYThsvF2wQ pic.twitter.com/RiTdlO7ooW
— Flightradar24 (@flightradar24) February 12, 2017
Kada je Boeing testirao svoj 737 MAX u desetosatnom testu izdržljivosti odlučio je napisati “MAX”. Mogli su i komotno letjeti u krug kao što je to običaj s testnim letovima, no ovo je sigurno atraktivnije. Letio je sa 997 kilometara na sat, a riječ “MAX” je ispisana u dužini od 277 kilometara tokom leta koji je trajao 5.534 kilometra.
Cvjećar
“Flower Guy” je s vremenom postao lokalna legenda na Flightradar24 stranicama. Iako su letovi u kojima se iscrtavaju šablone tokom treninga relativno česti, cvjećar je u njima ekspert. Pilot aviona Piper PA-34-220T oznake N1411X svako malo krene u zrak kako bi iscrtao cvijet.
Svadba u oblacima
Kako bi obilježili sklapanje braka između dva zaposlenika Air Malte, kompanija je odlučila iznad Malte u zraku iscrtati dva velika srca. Poprilično skupa egzibicija kompanije, sve samo kako bi čestitala zaposlenicima na udaji.
Praćenje Tour de Francea
Today’s tour of @LeTour.
✈️ relay 🚴📺 from 🎥 on 🏍 & 🚁 to 📡🚛 so that you can 👀 #TDF2017.https://t.co/aziLNa6lzj pic.twitter.com/h2ZR584a86
— Flightradar24 (@flightradar24) July 15, 2017
Iako ovaj uzorak liči pomalo kaotično, radi se o trasi koju su televizijski avioni odradili iznad biciklističke utrke Tour de France ove godine. Treba napomenuti da se tu radi ustvari o rutama dvaju televizijskih aviona, koji su imali pojačanje od dva helikoptera, te na desetaka motocikala.
Sretan rođendan Liz i Pat!
🍰 If you missed the completed message yesterday, we hope Liz and Pat had an enjoyable birthday.
📼 https://t.co/a183Sux91C pic.twitter.com/dycioitTxo
— Flightradar24 (@flightradar24) June 1, 2017
Pilot Rans S-6 Coyote II oznake G-BWUK odlučio je iznad Engleske čestitati rođendan na poseban način. Naravno, uzletio je i u zraku ispisao čestitku. Trebalo mu je samo 21 minuta, no više informacija o Liz i Pat nemamo, osim nade da im je čestitka bila dobra.