Nekad je nužno odabrati stranu

Pogledajte koje su hrvatske reklame marketinškim stručnjacima bile najbolje u 2014.

Barem jedan od dobitnika ovogodišnje nagrade Effie zapeo vam je za oko na televiziji

Na upravo završenim Danima komunikacija u Rovinju i ove su godine proglašene najbolje hrvatske reklamne kampanje. Apsolutni pobjednici i Agencija godine su Bruketa&Žinić OM, koji su osim priznanja kolega za ukupni rad u 2014. dobili i Grand Prix za kampanju “Vremenski trezor” Zagrebačke banke koju su radili skupa s agencijama MediaCom i Degordian. Oglašivač godine je Zagrbačka banka a najefikasnijom i najkreativnijom agencijom proglašena je agencija Drap za kampanju “1000 NESCAFÉ šalica”. Publici najzanimljiviji dio nagrađivanja, Effie za najučinkovitije reklamne kampanje, završio je zanimljivim poretkom u kojemu je pobijedila serija crtića “CROmpiri” za Franckov čips, koju su vodili Imago i Unex Media. Effie je od 1968. kad je počela dodjela postao jedan od ključnih pokazatelja marketinške učinkovitosti. Hrvatsko natjecanje prema svjetskoj licenci Effie Worldwidea organizira Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje HURA. Pogledajte što se najviše svidjelo ljudima koji prave reklame.

“CROmpiri” (Imago i Unex Media za Franck Čipi Čips)

Iz Imaga su svojevremeno ovu kampanju objasnili ovako: “Nova kampanja poručuje da je krumpir, od kojeg je napravljen Čipi Čips, kao i Hrvati – jedinstven, prepoznatljiv i nezaustavljiv.“ Ta dobronamjerna ironija provlači se kroz sve crtiće a inzistiranje na nacionalnoj autentičnosti čipsa također je duhovita ideja ako se uzme u obzir stanje na regionalnom tržištu grlickalica.

“Došli smo ostaviti trag” (BBDO, Universal McCann i Degordian za Zagrebačku Pivovaru)

https://www.youtube.com/watch?v=wOlihyBn3GY

Nogomet, pivo, nacija. U reklamama Zagrebačke pivovare za Svjetsko nogometno prvenstvo u Brazilu ne tražite fore na drugu loptu. Mistifikacija mora biti beskompromisna i doslovna. BBDO se, što bi se reklo, namjestio na loptu i zabio.

“Tajna nestalih čarapa” (Imago i 1i0 za Saponiju)

Još jedna animacija. Imago je za 120 godina Saponije napravio stop-motion crtić i dobro su se sjetili potegnuti jedno od velikih pitanja današnjice o kojemu svi šute – gdje nestaju čarape u pranju.

“Nadimci” (BBDO i Universal McCann za Zagrebačku pivovaru)

Pivo se u Hrvatskoj prodaje kroz navijačku kulturu, bro-kulturu i kvartovsku kulturu. Ovo je bro-kvartovski spot u kojemu je nadimak puno više od praktičnije verzije imena, a to važi i za Žuju.

“Vremenski trezor” (Bruketa&Žinić OM, MediaCom i Degordian za Zagrebačku banku)

https://www.youtube.com/watch?v=r3dnP0DhM84

Emocije i vječne, uglavnom obiteljske vrijednosti gorivo su reklame za akciju Zagrebačke banke povodom njezine 100godišnjice. Građani su pozvani da donesu predmete koje žele pohraniti u vremenski trezor gdje će se čuvati 100 godina.

“Polarni medo” (McCann Erickson i DMS za Hrvatski Telekom)

Simpatični polarni medvjed koji u socrealističkom restoranu mora platiti više nego što želi pojesti, dobio je bronačni Effie dok je Publicisova reklama iz iste priče, sa gorilom i zecom u supermarketu, predstavljena na natjecanju za najbolje ideje IdeaX.

“Izgubljena stranica” (Brlog za HGSS)

Kao što HGSS traži izgubljene planinare, mi po interentu tražimo izgubljene stranice. Ova odlična kampanja pozvala je ljude da doniraju HGSS-u tako što će poslati kod svaki put kad naiđu na dobro poznati “not found”, poruku da stranice koju traže više nema.