Nekad je nužno odabrati stranu

Pokrenuta je crowdfounding kampanja za otvaranje cateringa Okus doma kojeg će voditi azilanti

Catering će biti specijaliziran za afričku, arapsku i blisko istočnu kuhinju

Udruga MoST, Info zona i Centar za mirovne studije će danas 16. listopada u klubu Ghetto u Splitu predstaviti zajednički projekt Okus doma.

Predstavljanje na kojem će azilanti ujedno pokazati svoja kulinarska umijeća je i najava crowdfounding kampanje na platformi Indegogo kojom prikupljaju sredstva za otvaranje cateringa u Zagrebu pod nazivom Okus doma, specijaliziranog za afričku, arapsku i bliskoistočnu kuhinju.

CIlj kampanje je prikupljanje 100 tisuća kuna za financiranje najma prostora i opremanje kuhinje te nabavku potrebnih kuhinjskih aparata, ali i za pokretanje zadruge kroz koju će se izbjeglice lakše osamostaliti na tržištu rada. Isto tako, istraživačko gastronomski projekt Okus doma pod sloganom: Prihvatili smo hranu, zašto ne bismo i ljude?, usmjeren je na razbijanje predrasuda o izbjeglicama koji žive u Hrvatskoj kroz razmjenu kulinarskih umijeća.

Crowdfounding kampanjom u jednom je danu prikupljeno 5000 dolara, odnosno 30 posto od ukupnog iznosa, a u slučaju da uspiju prikupiti više od ciljanog iznosa, sredstva će utrošiti za kupnju polovnog vozila za učinkovitije obavljanje dostava.