Predstavljeni poslovni rezultati dm-a Hrvatska za proteklu godinu, ostvarena neto dobit na razini prošlogodišnje

S prometom od 1,96 milijarde ostvarena je neto dobit od oko 70 milijuna kuna

21.10.2010. Zagreb, Hrvatska - Drogerie Markt je odrzao press konferenciju na kojoj su predstavili svoje poslovne rezultate i planove. Mirko Mrakuzic.
Photo: Petar Glebov/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Uprava maloprodajnog lanca drogerija dm Hrvatska u četvrtak je na konferenciji za novinare predstavila poslovne rezultate za proteklu godinu.

Prema predstavljenim rezultatima, promet dm-a u Hrvatskoj u 2015. godini iznosio je 1,96 milijardi kuna, a neto dobit iznosit će nešto više od 70 milijuna kuna, otprilike kao i lanjske godine, kazao je predsjednik uprave dm-a Mirko Mrakužić. Dodaje i to da udio dm-a iznosi 26,78 postona ukupnom tržištu drogerijskih proizvoda.

Za sljedeću godinu planiraju 50 milijuna kuna ulaganja u širenje prodajne mreže

U protekloj poslovnoj godini u modernizaciju i širenje prodajne mreže uloženo je 31,8 milijuna kuna, čime se broj trgovina popeo na 154 prodavaonice u cijeloj Hrvatskoj. U sljedećoj poslovnoj godini uprava planira investicije u iznosu od 50 milijuna kuna, kojima će broj trgovina povećati na 160.

Format trgovina u dm-u predstavlja standard koji iznosi između 400 – 600 kvadrata kojeg bez obzira na rješenja konkurencije, ne namjeravaju mijenjati.

Naglašavaju važnost odnosa prema zaposlenicima

Dm u Hrvatskoj zapošljava ukupno 1286 djelatnika, a prosječna neto plaća zaposlenika iznosi više od 8.600 kuna. U dm-u su osobito ponosni na kadrovsku politiku tvrtke. Prema riječima voditeljice ljudskih resursa Ane Fostač Krilčić, dm svoje djelatnike konstantno nastoji poticati na profesionalni i osobni razvoj. “Organizirali smo 96 radionica i seminara za djelatnike te potaknuli njih 593 da se uključe u volonterske aktivnosti u svojoj zajednici”, kaže Fostač Krilčić.

Uprava dm

U svakoj prodavaonici kupcima je ponuđeno između 16000 i 17000 proizvoda u koji su uključeni artikli iz ljekarničkog dijela asortimana, a od ukupnog broja na proizvode robnih marki otpada 3300 proizvoda, koje dm-u donose više od jedne četvrtine prometa. Iz asortimana na godišnjoj bazi uđe i izađe oko 3000 proizvoda.

Proširenje asortimana dmBio robne marke

U tvrtki su naveli i kako njihova dm-ova marka Bio uvedena u travnju ove godine ima 67 proizvoda, do kraja godine namjeravaju proširiti ponudu za još 50-tak proizvoda i sljedeće godine još 400 proizvoda.

Na razini grupacije drogerie markta, u prošloj godini je u 3224 prodavaonice diljem Europe, u kojima je zaposleno 55143 djelatnika, ostvaren ukupan promet od 9,075 milijardi eura.