Twitter stvarno mora naći način da hitno poveća broj korisnika, ali nitko ne zna kako
Iako su im prihodi rasli, cijena dionice danas je pala za više od 10 posto
Nakon objave da društvena mreža nije uspjela privući nove korisnike u drugom uzastopnom kvartalu, Twitterove dionice u utorak su žestoko pale za više od 10 posto u trgovanju nakon sata, javlja The Guardian.
Brojke koje najviše zanimaju investitore otkrile su da ukupan broj mjesečnih aktivnih korisnika na Twitteru iznosi 320 milijuna, što predstavlja rast od 11 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Od ukupnog broja 80 posto otpada na mobilne korisnike.
Broj korisnika u Sjedinjenim Državama – koji su najvažniji oglašivačima – ostao je gotovo nepromijenjen, na nekih 66 milijuna koliko je iznosio i početkom godine.
Twitter's turnaround isn't going to be easy, after another slowdown in user growth https://t.co/tb4lJgiwlJ pic.twitter.com/VPmYylajyt
— Bloomberg (@business) October 28, 2015
I dok je Twitter i dalje vrlo popluran među celebrityjima i medijima, i dalje ne uspijeva u privlačenju masovne korisničke baze koja je učinila Facebook onim što on predstavlja danas. Instagram ima bazu od 400 milijuna korisnika i raste bržim tempom od Twittera.
Tijekom konferencije s investitorima, suosnivač i stari-novi izvršni direktor Jack Dorsey kazao je da Twitter fokusiran na to da postane učinkovitiji i discipliniraniji, te da je cilj pojednostaviti usluge i pronaći način da bolje iskomuniciraju vlastite vrijednosti. “Twitter svaki tjedan postaje sve lakši za korištenje”, naglasio je Dorsey.
Prema financijskim rezultatima za treći kvartal, Twitterovi prihodi su nastavili rasti 569,2 milijuna dolara, u usporedbi s prošlogodišnjih 361,3 milijuna. Gubitak je iznosio 132 milijuna dolara, dok je godinu dana prije iznosio 175 milijuna dolara. Prihodi od oglašavanja narasli su za 58 posto u odnosu na isto razdoblje lani i iznose 513 milijuna dolara.
Ipak, iako brojke ne izgledaju dobro, analitičari tvrde da je prerano za donošenje zaključaka o sudbini Twittera te da je prošlo premalo vremena od povratka Dorseyja na čelo kompanije da bi se vidjeli rezultati.
Prošli tjedan kompanija je objavila podatak da 1 milijarda ljudi mjesečno vidi tvitove na drugim stranicama i aplikacijama izvan Twittera. Osim toga, kazali su da će mreža novih stranica i aplikacija koji objavljuju tvitove postati oglasni prostor u četvrtom poslovnom kvartalu.
U međuvremenu, posegnuli su i za nekim staromodnijim metodama reklamiranja. U vrijeme televizijskog prenošenja World Series prvenstva u bejzbolu koje je počelo u utorak, počela je i kampanja s prikazivanjem TV reklama za Twitter.
Check out Twitter's first-ever television ad campaign https://t.co/MCtHPQwluv
— TIME (@TIME) October 28, 2015