Twitter stvarno mora naći način da hitno poveća broj korisnika, ali nitko ne zna kako

Iako su im prihodi rasli, cijena dionice danas je pala za više od 10 posto

(FILES) This November 7, 2013 file photo shows the logo of Twitter  on the front of the New York Stock Exchange (NYSE) in New York. Twitter has become the latest online platform to ban "revenge porn," or the posting of sexually explicit images of a person without consent. In updated terms of service released March 11, 2015, Twitter explicitly banned "intimate photos or videos that were taken or distributed without the subject's consent." The update comes following Reddit's announcement last month of a similar ban, which came after the online bulletin board was criticized for allowing the distribution of hacked nude pictures of Hollywood stars. AFP PHOTO/EMMANUEL DUNAND
FOTO: AFP

Nakon objave da društvena mreža nije uspjela privući nove korisnike u drugom uzastopnom kvartalu, Twitterove dionice u utorak su žestoko pale za više od 10 posto u trgovanju nakon sata, javlja The Guardian.

Brojke koje najviše zanimaju investitore otkrile su da ukupan broj mjesečnih aktivnih korisnika na Twitteru iznosi 320 milijuna, što predstavlja rast od 11 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Od ukupnog broja 80 posto otpada na mobilne korisnike.

Broj korisnika u Sjedinjenim Državama – koji su najvažniji oglašivačima – ostao je gotovo nepromijenjen, na nekih 66 milijuna koliko je iznosio i početkom godine.

I dok je Twitter i dalje vrlo popluran među celebrityjima i medijima, i dalje ne uspijeva u privlačenju masovne korisničke baze koja je učinila Facebook onim što on predstavlja danas. Instagram ima bazu od 400 milijuna korisnika i raste bržim tempom od Twittera.

Tijekom konferencije s investitorima, suosnivač i stari-novi izvršni direktor Jack Dorsey kazao je da Twitter fokusiran na to da postane učinkovitiji i discipliniraniji, te da je cilj pojednostaviti usluge i pronaći način da bolje iskomuniciraju vlastite vrijednosti. “Twitter svaki tjedan postaje sve lakši za korištenje”, naglasio je Dorsey.

Prema financijskim rezultatima za treći kvartal, Twitterovi prihodi su nastavili rasti 569,2 milijuna dolara, u usporedbi s prošlogodišnjih 361,3 milijuna. Gubitak je iznosio 132 milijuna dolara, dok je godinu dana prije iznosio 175 milijuna dolara. Prihodi od oglašavanja narasli su za 58 posto u odnosu na isto razdoblje lani i iznose 513 milijuna dolara.

Ipak, iako brojke ne izgledaju dobro, analitičari tvrde da je prerano za donošenje zaključaka o sudbini Twittera te da je prošlo premalo vremena od povratka Dorseyja na čelo kompanije da bi se vidjeli rezultati.

Prošli tjedan kompanija je objavila podatak da 1 milijarda ljudi mjesečno vidi tvitove na drugim stranicama i aplikacijama izvan Twittera. Osim toga, kazali su da će mreža novih stranica i aplikacija koji objavljuju tvitove postati oglasni prostor u četvrtom poslovnom kvartalu.

U međuvremenu, posegnuli su i za nekim staromodnijim metodama reklamiranja. U vrijeme televizijskog prenošenja World Series prvenstva u bejzbolu koje je počelo u utorak, počela je i kampanja s prikazivanjem TV reklama za Twitter.