Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Raste popularnost DuckDuckGo, internetske tražilice koja ne prati ponašanje korisnika na internetu

U posljednjih godinu dana broj pretraga je rastao za 74 posto

ZADNJA IZMJENA: pro 18, 2015
Foto: LinkedIn

Internetska tražilica DuckDuckGo koja ne prati ponašanje korisnika i time omogućuje anonimna pretraživanja na internetu, prema broju pretraga rasla je za 74 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Prema javno objavljenim podacima o prometu tražilice, do sredine ovog mjeseca DuckDuckGo je zabilježio 3,25 milijardi pretraga.

Iako je to u usporedbi s Googleovih preko 100 milijardi pretraga mjesečno i dalje prilično skroman rezultat, privatnost na internetu u posljednje je vrijeme postala jedna je od top tema u online svijetu i sve se više ljudi okreće alternativama Googleu.

Izvršni direktor DuckDuckGo CEO Gabriel Weinberg za Quartz je kazao da rast duguju partnerstvu s Appleom (ponuđena je kao tražilica u pregledniku Safari za iOS i OS X) i Mozillom – i usmenoj predaji. “Naš najveći izazov predstavlja to što većina ljudi nije čula za nas”, kaže Weinberg. “Želja nam je ući u mainstream.”

Popularnost tražilice DuckDuckGo počela je snažno rasti nakon otkrića zviždača i bivšeg zaposlenika američke NSA Edwarda Snowdena, nakon kojih se promet na DuckDuckGo gotovo udvostručio i u samo mjesec dana, s 54,4 milijuna pretraga narastao na 105,6 milijuna.

Konkretno, DuckDuckGo ne dijeli informacije o svojim korisnicima i njihovom pretraživanju interneta s trećim stranama, ne pohranjuje njihova pretraživanja niti ikakve druge podatke o njihovom računalu ili lokaciji – sve ono što mnoge druge tražilice rade kako bi povećale svoje prihode od oglašavanja.

Ira Kralj
Telegram autor
1293 članka Više o autoru
Više s weba