Repsly, startup koji su 2010. osnovala dva dečka iz Hrvatske, dobio 1.6 milijuna dolara investicije

Njihov CRM koristi više od tisuću tvrtki iz 70 zemalja

FOTO: Screenshot/Repsly Youtube kanal

Hrvatski startup Repsly u Americi je dobio investiciju od 1.6 milijuna dolara. Tu tvrtku, koja je razvila CRM za terenske radnike, u Zagrebu su 2010. osnovali Marko Kovač i Marko Linke. Četiri godine kasnije preselili su je u Boston i danas imaju više od tisuću korisnika iz 70 zemalja.

Kompanija posljednje tri godine dramatično raste. Konkretno, 2015. narasli su na milijun, 2016. završili su s dva milijuna dolara, a u poslovnom planu za 2017. inicijalno im je stajalo nešto manje od pet milijuna dolara prihoda. Repsly je, inače, investitorima bio zanimljiv i ranije; 2014. i 2015. u startup je ukupno uloženo 2.1 milijuna dolara.

Ove godine njihovi su investitori Launchpad Venture Group, LaunchCapital, Hub Angels, SideCar Angels i Companyon.

Jednostavniji rad s klijentima i zaposlenicima

Repsly, inače, koriste vodeći globalni brendovi kojima taj sustav omogućuje da povećaju efikasnost svojih timova te olakšava skupljanje i analizu podataka s terena.

Među glavne klijente im, recimo, spadaju L’Oreal, KIA, Keune, Philips, Lavazza. Dosad su skupili i nekoliko nagrada. Odabrani su kao najbolji u kategoriji operativne prodaje na Under the Radar konferenciji 2011. godine, proglašeni su jednim od 10 najboljih startupova na Startup Weeku u Beču 2011., a dobili su i Microsoftovu ISV nagradu kao najinovativniji starup 2012. godine.