Nekad je nužno odabrati stranu

S novom aplikacijom Sounds napokon možete dijeliti glazbu na Instagramu

Nakon što je Instagram uveo video, ovo je bilo samo pitanje vremena

Društvena aplikacija za glazbu je uvijek dobra ideja, ali da bi preživjela treba je besprijekorno provesti. To su pitanje dosta lukavo riješili autori aplikacije Sounds, kad su je integrirali u Instagram.

Kao najbrže rastuća masovna društvena mreža Instagram je idealan za ovakvu aplikaciju i nakon što su dodali video bilo je samo pitanje vremena kad će stići glazba. Na Facebooku možete dijeliti glazbu tako da objavite spot s YouTubea i nadate se da će ga netko od vaših prijatelja vidjeti. Na Instagramu je to puno praktičnije, jer znate da će je vaši followeri pronaći i slušati.

Tajna Soundsa, kako je novinarima objasnio direktor Rhai Goburdhun, je da zapravo dijeli samo naslovnice albuma i ne koristi glazbu kao korisnički sadržaj.

https://instagram.com/p/8yK-0COHDg/?taken-by=sanjaseye

Trenutno nude glazbu 3000 autora i izdavača. Kad se Sounds otvori, možete odabrati pjesmu, editirati je, odabrati hoćete li je dijeliti na Facebooku, Twitteru, Instagramu, Messengeru, Snapchatu ili u SMS poruci. Sounds iskopira naslovnicu i glazbu u vaš foto album i odatle ga posta na društvene mreže kao bilo koji audio-video isječak. Tvrtka je potpisala partnerstvo s The Faderom, Ed Banger Records, The Bowery Ballroom i Bromance Records, traže nove utjecajne partnere da osiguraju veći autoritet kod publike. Ciljaju na Sony, Warner i Universal s ugovorima o direktnom licenciranju kako se ne bi morali puno oslanjati na Soundcloud kao sada.

Pjesme koje autori sami dijele prepoznaju se po tome što nemaju vodeni žig, a Soundsu vraćaju povratnom informacijom koju dobivaju od publike. U svakom slučaju, Sounds je trenutno glazbena aplikacija s najboljim filterima na internetu.