Šef VW-a kaže kako Rimac neće preuzeti Bugatti. No, moguće je partnerstvo

Diess kaže kako se pregovara o stvaranju partnerstva Porschea i Rimca za upravljanje Bugattijem

11.03.2015., Zagreb - Hrvatska tvornica elektricnih automobila najvisih performansi Rimac Automobili. Photo: Petar Glebov/PIXSELL
FOTO: Petar Glebov/PIXSELL

Rimac Automobili ipak neće preuzeti Bugatti, rekao je Herbert Diess, CEO Volkswagen grupacije na godišnjem sastanku. O mogućem preuzimanju Bugattija pisalo se još od rujna prošle godine, kada je vijest o tome probio ugledni britanski portal Carmagazine. Pisalo se tada da VW grupacija planira povećati udio u Rimac Automobilima, te da će Rimac zauzvrat dobiti Bugatti.

Jedno od toga je barem točno, budući da je Porsche, dio VW grupacije, nedavno povećao svoj udio u Rimac Automobilima na 24 posto, za što su Rimcu dali investiciju od 70 milijuna eura. Diess je pak rekao kako će se odgovornost za Bugatti prebaciti na Porscheu, što bi prema riječima Diessa omogućilo Porscheu i Rimcu stvaranje partnerstva kojim bi upravljali Bugattijem. Rimac i Bugatti bi mogli stvoriti joint venture (zajednički pothvat) u kojem bi Rimac i Porsche nadgledali Bugatti, s manjinskim udjelom Porschea, prenosi MotorAuthority.

Ništa još nije finalizirano

“Porsche trenutno priprema partnerstvo o kojem će raspravljati s Rimac Automobilima. Porsche će se voditi te pregovore. Želimo prebaciti odgovornost za Bugatti Porscheu, a Porsche će vjerojatno stvoriti joint venture s Rimcem, u kojem će Porsche imati manji udio”, rekao je Diess, te nadodao da još uvijek ništa nije finalizirano.

Diessovi komentari stižu samo par tjedana nakon što je Porscheov CEO Oliver Blume izjavio kako bi Bugatti i Rimac bili “dobar par”. Blume je također natuknuo da su mogući svakakvi scenariji za Bugatti, te da će se neko rješenje postići u prvoj polovici 2021. godine.

Ako Rimac i preuzme odgovornost za Bugatti, teško je za očekivati da ćemo iz Bugattija više vidjeti modele s motorima na unutarnje izgaranje. Chiron, automobil opremljen s W16 motorom završava svoj proizvodni ciklus oko 2024. godine, pa bi Bugatti tada već mogao napraviti, uz pomoć Rimca, prebacivanje na električne automobile.