Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Snap Inc. izlazi na burzu, očekuje se da će prikupiti četiri milijarde dolara. To je dosta loša vijest za Facebook

Inicijalna javna ponuda planira se u ožujku sljedeće godine

ZADNJA IZMJENA: stu 16, 2016
Foto: Screenshot

Snap Inc., roditeljska firma Snapchata, pokrenula je postupak za izlazak na burzu, navodi se u izvješću Bloomberga. Inicijalna javna ponuda (IPO) mogla bi povećati tržišnu vrijednost firme, pa bi prema podacima iz izvješća ona mogla narasti na vrijednost između 25 i 35 milijardi američkih dolara. Inicijalnom javnom ponudom firma bi mogla ostvariti rast od 4 milijarde dolara. IPO je u planu za ožujak sljedeće godine.

Ovaj potez predstavlja najkritičniji pomak za tvorce Snapchata, no velika injekcija kapitala koju se očekuje pomoći će firmi da raste i bolje konkurira Facebooku, Googleu i ostalim gigantima u ovom području. U posljednjoj investicijskoj rundi u svibnju vrijednost Snap Inca procjenjivala se na oko 18 milijardi dolara. Uspješan izlazak na burzu mogao bi taj iznos ozbiljno povećati, i učiniti Snapchat konkurentnijim u nadolazećim godinama.

Sve veća prijetnja dominaciji Facebooka

Razlog zbog kojeg Snap Inc sada želi što prije izići s IPO je da, kao trenutno najveća prijetnja dominaciji Facebooka, koji sve ozbiljnije kopira Snapchat, postane konkurentniji. Nakon što je izvršni direktor Snap Inca Evan Spiegel prije tri godine odbio ponudu vlasnika Facebooka Marka Zuckerberga da mu proda firmu, odnosi između dvaju konkurenata su se zaoštrili. IPO se tada nije dogodio jer je Spiegel ispravno predvidio da su vrijednosti tech kompanija prenapuhane i da dolazi faza korekcije na burzi.

Aplikacija, koja je počela kao mjesto na kojem si korisnici mogu slati blesave selfije, sazrila je u medijsku platformu koju oglašivači počinju shvaćati vrlo ozbiljno. U posljednjih godinu dana, tvrtka je stvorila kanale u kojima medijski partneri mogu stvarati mini mobilne časopise. Istodobno Snapchat prikuplja kratke video zapise svojih korisnika i kompilira ih u live vijesti događanja iz cijelog svijeta.

Tajana Vlašić
Telegram autor
3206 članaka Više o autoru
Više s weba
Ostanite uz telegramov program