Snapchatu nakon redizajna aplikacije ne ide baš dobro. Izgubili su tri milijuna korisnika

Unatoč padu broja korisnika, prihodi kompanije su bili veći od očekivanih

FOTO: AFP

Snapchatov užasno nepopularni redizajn aplikacije očito i dalje šteti kompaniji. Snap Inc. je jučer u svojem kvartalnom izvješću objavio kako su izgubili tri milijuna dnevno aktivnih korisnika, ponajviše zbog kontroverznog redizajna. Posljednji kvartal im je također bio prvi kvartal u povijesti u kojem su imali pad broja aktivnih korisnika.

Redizajn za koji je navodno zaslužan CEO Evan Spiegel, izazvao je goleme kritike. Primjerice, otvorena je change.org peticija kojom se želi vratiti stari dizajn, a koja je dosad prikupila 1,25 milijuna potpisa. Neki poznatiji korisnici, poput Kylie Jenner i youtubera MKBHD-a, više puta su izrazili nezadovoljstvo redizajnom. S vremenom, Snapchat je radio sitnije updateove, pa su neke od kontroverznijih funkcija redizajna ipak uklonili.

Ipak postoje i pozitivne strane

Aplikacija je dakle izgubila tri milijuna korisnika u posljednja tri mjeseca, što je trend koji bi se mogao i nastaviti u sljedećem tromjesečju, budući da u izvješću nisu istaknuli koliko rast broja korisnika očekuju u sljećem tromjesečju. Problematično je također što je Snapchatu treći kvartal u godini tradicionalno loš pa nije izgledno da će se tako brzo oporaviti. S druge strane, Snapchatov glavni konkurent Instagram bilježi strelovit rast. Samo dvije godine nakon što su iskopirali Snapchat i uveli Stories, Instagram je prešao dvije milijarde korisnika.

Dobra vijest je pak što je Snap Inc. uprihodio 262 milijuna dolara, što je više od 251 milijun, koliko su predviđali analitičari. Prvi put su podijelili podatak o broju mjesečno aktivnih korisnika, koji iznosi 100 milijuna u SAD-u i Kanadi. Snapchat je tijekom drugog tromjesečja dobio i jednog velikog investitora. Nakon objave rezultata, princ Saudijske Arabije Alwaleed bin Talal objavio je kako je za 250 milijuna dolara u svibnju kupio 2,3 postotni udio u kompaniji.