Sony vjeruje da će s ove 3 demonstracije za PlayStation VR preobratiti i najveće skeptike

Demonstracije ide u stotine trgovina da ljudi mogu isprobati VR

Dobra strana tehnologije virtualne stvarnosti je što se nijedna kompanija ne mora previše truditi da izazove zanimanje publike za nju, trenutno nema jačeg trenda na tržištu. Loša stvar je što je posao virtualne stvarnosti prenijeti nas negdje gdje zapravo nismo pa ju je zato nemoguće adekvatno reklamirati u medijima. Sony je zato pripremio niz efektnih demonstracija kako bi ljudi mogli sami iskusiti VR u njihovim trgovinama, u shopping centrima i trgovinama za video igre, piše Business Insider. Ovo su tri najjače stvari za PlayStation VR.

Ljetna lekcija-bliskost s likovima

Summer Lesson je tehnički demo izdvača Bandai Namco. Igrač je tutor jednoj djevojci s kojom komunicira kimanjem glave, a scene su dizajnirane tako da stvore dojam prisutnosti u njezinom privatnom prostoru i pokažu kako se u igrama može dobiti dojam da s likovima bliski bez seksualnih aluzija. “Ovdje je posebno dojmljivo što imate dojam da vas lik vidi, reagira na vas i svjestan je da postojite u igri”, rekao je u intervjuu u Tokiju Sonyjev predsjednik za produkciju igara Shuhei Yoshida.

Velika pljačka u Londonu-interakcija s obje ruke

https://www.youtube.com/watch?v=YzmmbLImrMQ

Budući da čovjek u VR svijetu sve želi dodirnuti Sony je morao razviti posebni kontroler PlayStation Move u obliku mikrofona sa svijetlećom kuglicom na vrhu koja skupa sa senzorima pokreta funkcionira kao vanjska kamera za precizno praćenje prostora u tri dimenzije i stvara osjećaj da u igri sve radite svojim rukama. Za London Heist, igrač pljačka banku s dva takva kontrolera, po jednim u svakoj ruci. Sony je želio stvoriti intuitivnu interakciju sa svim stvarima u igri, primjerice mijenjanje šaržera u pištolju ili pretraživanje ormara s dokumentima.

RIGS-za ozbiljne gamere

U igri RIGS: Mechanized Combat League igrači se u futurističkim sportovima natječu u areni tri na tri, u mehaniziranim odijelima. Sony ovom demonstracijom otkriva što trenutno može u ozbiljnom gamingu na PlayStationu VR.

PlayStation VR set trebao bi se početi prodavati u prvoj polovici 2016. i koštat će barem kao nova konzola. Konkurencija su mu Facebookov Oculus Rift i HTC-ov Vive. Sony rade s više od 200 tvrtki za proizvodnju igara jer planira ponuditi više od 100 naslova.