Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Sorry Tesla, najbrži električni auto na svijetu napravljen je u Hrvatskoj

Portal Mashable objavio je priču o Concept_Oneu Mate Rimca

ZADNJA IZMJENA: velj. 25, 2016
Foto: Rimac Automobili

Hrvatska tvornica automobila Rimac Automobili tvrdi da ima najbrži električni automobil na svijetu – Concept_One, piše Mashable u članku pod naslovom “Sorry Tesla, najbrži električni automobil na svijetu je napravljen u – Hrvatskoj”.

Automobil bi trebao biti predstavljen sljedećeg mjeseca na sajmu automobila u Ženevi, Švicarska. Po pisanju Mashablea, Rimac je svoj auto zamislio kao svojevrsni prijelaz između Koenigsegga, švedskog superauta, i Tesle.

Brutalna snaga

Concept_One ima brutalnih 1088 KS, koje izvlači iz baterijskog snopa od 8450 ćelija. Navodno mu od 0 do 100 km/h treba samo 2,6 sekundi, a maksimalna brzina koju može doseći je vrtoglavih 355 km na sat. No, ovaj auto ujedno nudi i vrhunski komfor, piše Mashable, pa vozeći ga ne morate brinuti ni o čemu.

Mate Rimac
Mate Rimac PIXSELL

Mate Rimac planira proizvesti samo osam ovakvih automobila pa je za očekivati da će predstavljanje Concept_Onea u Ženevi privući pažnju svih koji u garaži vole imati ovakve “igračke”. I, naravno, imaju dovoljno novca.

Podsjetimo, portal Politico.eu krajem prošle godine objavio je listu od 28 najutjecajnijih ljudi iz 28 zemalja članica Europske unije, koji svojim djelovanjem mogu mijenjati i utjecati na smjer razvoja europskih politika. Na 24. mjestu, kao najutjecajnija osoba iz Hrvatske, izabran je Mate Rimac.

Dubravka Blaško
Novinarka
87 članaka Više o autoru