Squid Game je postao najuspješniji Netflixov naslov. Gledalo ga je više od 111 milijuna ljudi
Serija je postala i prvi korejski naslov koji se probio na prvo mjesto u SAD-u
Netflixova serija Squid Game, koja je izazvala probleme s prekomjernim internetskim prometom korejskom pružatelju interneta SK Broadband, službeno je postao najuspješniji naslov na toj streaming platformi.
“Hwang Dong-hyuku trebalo je više od 10 godina da napravi Squid Game. Trebalo je samo 17 dana i 111 milijuna obožavatelja da Squid Game postane naša najveća serija ikada (i prva koja je premašila 100 milijuna gledatelja pri premijeri”, napisali su iz Netflixa na Twitteru.
It took more than 10 years for Hwang Dong-hyuk to get Squid Game made.
It only took 17 days and 111M global fans to become our biggest ever series at launch (and the first to surpass 100M when it premiered). pic.twitter.com/zVF8GjHIkQ
— Netflix Geeked (@NetflixGeeked) October 12, 2021
Prvo mjesto u 94 zemlje svijeta
Netflix računa uspješnost svojih naslova prema prvih 28 dana od lansiranja na platformi, a glasnogovornik je za portal The Verge potvrdio da su u podatke o gledanosti Squid Gamea spadaju ljudi koji su seriju gledali barem dvije minute. Squid Game je od izlaska na Netflixu 17. rujna došao na prvo mjesto u 94 zemlje svijeta.
U SAD-u je naslov došao na prvo mjesto za samo 21 dan, što je rekord za jedan naslov koji nije na engleskom jeziku. Squid Game je postao i prvi korejski naslov koji je došao na prvo mjesto po popularnosti na američkom Netflixu.