Portal za društvena i kulturna pitanja. I svijet koji dolazi.

Biznis & tech

Squid Game je postao najuspješniji Netflixov naslov. Gledalo ga je više od 111 milijuna ljudi

Serija je postala i prvi korejski naslov koji se probio na prvo mjesto u SAD-u

FOTO: Screenshot/YouTube (Netflix)

Netflixova serija Squid Game, koja je izazvala probleme s prekomjernim internetskim prometom korejskom pružatelju interneta SK Broadband, službeno je postao najuspješniji naslov na toj streaming platformi.

“Hwang Dong-hyuku trebalo je više od 10 godina da napravi Squid Game. Trebalo je samo 17 dana i 111 milijuna obožavatelja da Squid Game postane naša najveća serija ikada (i prva koja je premašila 100 milijuna gledatelja pri premijeri”, napisali su iz Netflixa na Twitteru.

Prvo mjesto u 94 zemlje svijeta

Netflix računa uspješnost svojih naslova prema prvih 28 dana od lansiranja na platformi, a glasnogovornik je za portal The Verge potvrdio da su u podatke o gledanosti Squid Gamea spadaju ljudi koji su seriju gledali barem dvije minute. Squid Game je od izlaska na Netflixu 17. rujna došao na prvo mjesto u 94 zemlje svijeta.

U SAD-u je naslov došao na prvo mjesto za samo 21 dan, što je rekord za jedan naslov koji nije na engleskom jeziku. Squid Game je postao i prvi korejski naslov koji je došao na prvo mjesto po popularnosti na američkom Netflixu.

Telegram Klub kolaž Telegram Klub kolaž
Telegram Klub logo

Klub ekskluzivnih ponuda, pogodnosti i popusta,
samo za pretplatnike Telegrama.

Saznajte više