Biznis & tech

Squid Game je postao najuspješniji Netflixov naslov. Gledalo ga je više od 111 milijuna ljudi

Serija je postala i prvi korejski naslov koji se probio na prvo mjesto u SAD-u

FOTO: Screenshot/YouTube (Netflix)

Netflixova serija Squid Game, koja je izazvala probleme s prekomjernim internetskim prometom korejskom pružatelju interneta SK Broadband, službeno je postao najuspješniji naslov na toj streaming platformi.

“Hwang Dong-hyuku trebalo je više od 10 godina da napravi Squid Game. Trebalo je samo 17 dana i 111 milijuna obožavatelja da Squid Game postane naša najveća serija ikada (i prva koja je premašila 100 milijuna gledatelja pri premijeri”, napisali su iz Netflixa na Twitteru.

Prvo mjesto u 94 zemlje svijeta

Netflix računa uspješnost svojih naslova prema prvih 28 dana od lansiranja na platformi, a glasnogovornik je za portal The Verge potvrdio da su u podatke o gledanosti Squid Gamea spadaju ljudi koji su seriju gledali barem dvije minute. Squid Game je od izlaska na Netflixu 17. rujna došao na prvo mjesto u 94 zemlje svijeta.

U SAD-u je naslov došao na prvo mjesto za samo 21 dan, što je rekord za jedan naslov koji nije na engleskom jeziku. Squid Game je postao i prvi korejski naslov koji je došao na prvo mjesto po popularnosti na američkom Netflixu.

Za još članaka poput ovog, prijavite se na Telegramove newslettere

Bespoštedno novinarstvo koje gura društvo naprijed.

Za neograničeno čitanje Telegrama i podršku istraživačkim serijalima, odaberite jedan od paketa.

Pretplatite se
Već imam pretplatu