Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Sutra kreće Netokracijina vrlo važna OMGcommerce konferencija, a Telegram je medijski partner

Fokus je na velikom broju tema, od web shopova do digitalnog turizma

ZADNJA IZMJENA: lip 3, 2016
Foto: PIXSELL/PIXSELL

U Zagrebu 1. i 2. lipnja u organizaciji Netokracije, četvrti se put održava OMGcommerce, najveća konferencija o digitalnoj ekonomiji, trgovini i turizmu u jugoistočnoj Europi. Ove godine Telegram je medijski partner OMG konferencije.

U regiji poput naše, o kojoj je digitalno poslovanje još uvijek u ranoj fazi razvoja, OMGcommerce konferencija je, procjenjuje redakcija Telegrama, vrlo važan događaj koji na jednom mjestu okuplja vodeće ljude digitalne industrije i nudi uvid u globalne i domaće trendove.

Neobična predavanja vrhunskih stručnjaka

Direktor OMGcommerce Ivan Brezak Brkan je za Telegram izjavio kako OMGcommerce nastavlja niz vodeće regionalne konferencije o digitalnoj trgovini uz punu podršku Grada Zagreba, ali i neobičnijim predavanjima vrhunskih stručnjaka s iskustvom na kompleksnom domaćem tržištu.

“Primjerice, Geber iz Brigade će pričati o tome kako online trgovine mogu rasti u offlineu, i zašto, dok ćemo se potpuno posvetiti temi alternativnih dostavnih službi koje uzimaju udjele na tržištu klasičnim poštama i dostavnim službama. Radi se o brzorastućim startupima nove generacije koji će mnogim domaćim logističkim igračima pokazati zašto kupci preferiraju mobile-first rješenja”, kaže.

Od web shopova do turizma

Jedna od ovogodišnjih bit će kako veliki brendovi poput Agrokora, Zare i Ikee, koje su relativno nedavno ovdje pokrenule web shopove, rješavaju izazove internetske trgovine. Raspravljat će se i o utjecaju ekonomije na zahtjev, odnosno servisa poput Ubera i Airbnba, na hrvatsko gospodarstvo. Ono što je dosta bitno za turističku zemlju koja ne iskorištava svoj puni digitalni potencijal – kako digitalnim kanalima navesti turiste da dođu opet u Hrvatsku.

U prve tri godine održavanja, na OMGCommerce okupilo se ukupno oko 1500 sudionika, a u svojstvu predavača sudjelovao je niz domaćih i stranih stručnjaka. Prošle je godine predavanje održao direktor prodaje PayPala Matt Komorowski, a europski direktor za nova tržišta u Uberu Rob Khazzam pričao je u Uberovim planovima za širenje u jugoistočnu Europu. Na konferenciji već redovno sudjeluju velika domaća imena poput Agrokora, Vipneta, MasterCarda, domaći stručnjaci za ecommerce iz firme Inchoo i mnogi drugi.

Konferencija je purepuna zanimljivih predavača s praktičnim iskustvom u digitalnoj industriji. Panel prvog dana konferecije bavit će se web shopovima velikih brendova, a svoja iskustva s internetskom trgovinom podijelit će ljudi iz Agrokorove Abrakadabre, MasterCarda i Zeptera.

Digitalne tehnologije u turizmu

Na OMGcommerce dolazi Daniel Prümers iz francuske tvrtke Criteo, koja za online trgovine radi personalizirane oglase za korisnike koji su već posjetili internetske stranice tih online trgovina. Prümers će održati predavanje o mobilnom marketingu i oglašivačkim strategijama kojima je kupac u fokusu.

Darko Dujić, direktor slovenske Ceneje, koja je u Hrvatskoj prisutna s portalom za uspoređivanje cijene Jeftinije.hr objasnit će kako bi se trgovci trebali postaviti prema kupcima kada cijene proizvoda postanu potpuno transparentne, Damir Hozdić iz MasterCarda dat će preporuke oko razvijanja proizvoda za digitalnu trgovinu, a Siniša Topalović iz konzultantske kuće Horwath HTL bavit će se (digitalnom) disrupcijom u hrvatskom turizmu.

Panel koji bi trebao zanimati sve one koji se na neki način bave turizmom organiziran je pod nazivom Kako povećati vjernost turista u Hrvatskoj – digitalnim loyality programima, na kojem će sudjelovati Emanuel Tutek iz Horwath HTL, Marko Mišulić osnivač startupa Rentlio, Damir Knežević iz Hoteza, Martina Rumin iz Valamara.

Hoće li ekonomija na zahtjev pojesti hrvatsko gospodarstvo

Damjan Geber iz Brigade, agencije za uređenje fizičkih trgovina govorit će o tome zašto online dućani trebaju imati offline, a jedna od tema OMGCommerce konferencije će biti upravljanje matičnim podacima o proizvodima Dalibora Sovića i Jurice Mikulić. Održat će se i panel na temu hoće li ekonomija na zahtjev pojesti hrvatsko digitalno gospodarstvo, a na posljednjem panelu prvog dana Stevica Kuharski iz Locodelsa i Rok Jarc iz Eurosendera bavit će se rješenjima dostave za digitalno doba.

Drugi dan konferencije rezerviran je za poslovne edukacije i organiziran je u četiri tematska bloka. Tema prvog bloka je Kako imati najbolji mogući webshop u 2016.godini s Vanjom Bunjevcem iz tvrtke Inchoo, tema drugog bloka je Digitalna prodaja – za digitalni marketing, treći je posvećen odabiru tehnologije za uspjeh u digitalnoj ekonomiji, a posljednji blok bavit će se digitalnom ekonomijom u turizmu.

OMGcommerce završava događanjem Ecommerce Executive Forum Poslovne Edukacije, koji je zamišljen kao produženi sastanak 40 odabranih lidera digitalne ekonomije na temu kako zaista promijeniti ekonomiju novog doba.

Još nije kasno za sudjelovanje na OMGcomemrce. Detaljne informacije o rasporedu predavanja i radionica, kao i obrazac za prijavu za sudjelovanje na konferenciji možete pronaći OVDJE. Zbog povećane potražnje za OMGcommerceom, ove će se godine održati na dvije lokacije. Prvi dan bit će u Kongresnoj dvorani Velesajma, dok će drugi i treći dan biti u centru Hub385.

Ira Kralj
Telegram autor
1293 članka Više o autoru
OGLASI
učitavanje...
Više s weba