Tesla pregovara s izdavačkim kućama; navodno želi stvoriti vlastiti streaming servis. Nisu svi sigurni da to ima smisla

Stručnjaci se pitaju zašto Tesla jednostavno ne bi koristio druge servise

Tesla CEO Elon Musk speaks at the Model X launch event in Femont, California on September 29, 2015. AFP PHOTO/SUSANA BATES / AFP PHOTO / SUSANA BATES
FOTO: AFP

Tesla je navodno u pregovorima s većim izdavačkim kućama kako bi pokrenuo vlastiti glazbeni streaming servis, piše Recode. Izvori iz glazbene industrije tvrde kako Tesla planira uvesti novu uslugu u sve svoje automobile.

Zasad nema previše detalja, ali zna se da Tesla planira kreirati nekoliko verzija usluge, a osnovni paket bio bi napravljen po uzoru na Pandoru, odnosno, internet radio. Mnogi se sada ipak pitaju zašto Tesla jednostavno ne postigne dogovor s nekim postojećim glazbenim streaming servisom.

‘Želimo pružiti najbolje moguće iskustvo’

Primjerice, Tesla bi se mogao dogovoriti sa servisima kao što su Spotify ili Apple Music. Naime, Tesla već ima dogovor sa Spotifyjem za tržišta van Sjedinjenih Država. Spotify i Apple music dominiraju tržištem glazbenih streaming servisa; prvi ima 50 milijuna, a drugi 27 milijuna pretplatnika.

“Želimo da naši kupci imaju najbolje moguće iskustvo unutar automobila, da slušaju glazbu iz kojeg god izvora žele. Jednostavno, želimo omogućiti klijentima najveću razinu zadovoljstva”, izjavio je za medije glasnogovornik Tesle, koji je samo u siječnju ove godine prodao 100 tisuća automobila, a trenutno ima 400 tisuća narudžbi za nadolazeći Model 3.