Tri hrvatske tvrtke razvile su Emily, inovativni spoj hardvera i softvera namijenjen istraživanju tržišta

Prema riječima tvoraca, Emily će biti Google Analytics za maloprodaju

24.09.2014., Zagreb - Kolekcija donjeg rublja za muskarce - CR7 popularnog portugalskog nogometasa Cristiana Ronalda u izlogu robne kuce Nama privlaci poglede prolaznika. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Predstavljena je Emily, zanimljivi inovativni sustav za analitiku namijenjen postizanju boljih rezultata u maloprodaji. Na temelju tehnologije prepoznavanja lica, Emily prikuplja podatke o spolu, dobi, gestama i emocijama potrošača.

Nakon svjetskog predstavljanja na svjetskom sajmu informacijskih tehnologija CeBIT koji se prošloga tjedna održao u Hanoveru, Emily je danas u centru za inovativnost HUB385 prezentirana i domaćoj javnosti.

Zajednički je projekt tri domaće IT tvrtke, sve tri specijalizirane za određeno područje. Jedna od vodećih hrvatskih IT tvrtki specijalizirana sistemske integracije Span, njihova tvrtka InfoCumulus koja razvija CRM sustave i marketinške agencije ENTG.

Google Analytics za maloprodaju

Kako piše Netokracija, riječ je o rješenju za praćenje potrošača i njihovih reakcija na određeni proizvod, a kreatori ga uspoređuju s Google Analyticsom za maloprodaju. Sustav na temelju prikupljenih informacija omogućava korisnicima definiranje optimalne marketinške strategije.

Emily je korisna u tradicionalnim trgovinama zbog analize reakcija na proizvode, mjerenja učinkovitost marketinških kampanja i pruža mogućnost za jednostavnije uočavanje što treba prilagoditi za postizanje boljih rezultata kod ciljanih skupina, te praćenja reakcija na prikazivane video oglase.