Trijumf Telegrama u Berlinu. Osvojili smo svjetsku nagradu za najefikasniju kampanju godine

Na ovogodišnjem izdanju Native Marketing Awardsa, Telegram osvojio 3 zlata i 3 bronce

Telegramova kampanja proglašena je najefikasnijom na svijetu; na dodjeli važnih svjetskih nagrada za native marketing u Berlinu, serijal Naše mi najbolje paše, nastao u suradnji s Kauflandom i agencijom Zoo, osvojio je prvu nagradu u kategoriji najefikasnijih kampanja. Telegram je ukupno osvojio 3 zlata i 3 bronce.

Osim nagrade za efikasnost, Telegramova kampanja osvojila je zlato u kategoriji aktivacije korisnika, koja mjeri učinak native kampanja na ponašanje potrošača, zlato u kategoriji najboljih infografika, te bronce za najkreativniju kampanju godine, najbolju YouTube kampanju i najbolji serijal sponzoriranih članaka.

U konkurenciji s NYT i Bloombergom

Među nominiranim kampanjama ove godine našli su se marketinški projekti medija kao što su Bloomberg, New York Times, Forbes, Bonnier, Atlantic, Schibsted i drugi. Nagradu za najbolje native kampanje na svijetu dodjeljuje Native Advertising Institute, neovisna strukovna organizacija sa sjedištem u Copenhagenu.

Native Advertising Awards jedna su od najrelevantnijih globalnih nagrada za kampanje u domeni native marketinga. Na prošlogodišnjem izdanju Telegram je osvojio svoju prvu svjetsku nagradu, za videoserijal What’s Next, produciran u suradnji s Hrvatskim Telekomom.

Doseg od gotovo dva milijuna korisnika

Kampanju Naše mi najbolje paše, produciranu u suradnji s Kauflandom i agencijom Zoo, vidjelo je gotovo dva milijuna korisnika, s 471 tisuću klikova i 1,9 milijuna videopogleda na YouTubeu. Ista kampanja osvojila je i nagradu Mixx, na prošlim Danima Komunikacija u Rovinju.

Silvana Mrvelj i Anita Naprta iz Telegram Media Grupe te Davor Šimunić iz Kauflanda

Na popisu ovogodišnjih pobjednika u Berlinu, iz Hrvatske se, osim Telegrama, našao i 24sata. Telegram je jedan od najmlađih medija na popisu ovogodišnjih pobjednika, kao i jedna od rijetkih izdavačkih kuća fokusiranih isključivo na digitalne medije.