Twitter predstavio Moments, novu funkciju koja bi mogla postati njihov najvažniji alat ikad

Funkcijom namjeravaju privući korisnike koji će ga htjeti aktivno koristiti svaki dan

FOTO: Twitter

Nakon što je sousnivač Jack Dorsey službeno (opet) imenovan izvršnim direktorom, Twitter je predstavio novu funkciju osmišljenu za ponovno privlačenje nekih od stotine milijuna bivših korisnika Twittera, i istovremeno, stjecanje novih tviteraša.

Šef za razvoj Momentsa Madhu Muthukumar, za Verge je kazao da funkcijom da žele “vratiti ljude koji su već probali Twitter i na neki način odustali ili one koji ga koriste i znaju da se na njemu nalazi dobar sadržaj ali nisu uspjeli iskusiti ono što mi dobivamo ovdje – bogat i fantastičan izvor glasova iz cijelog svijeta.”

Kao da listate online magazin

Ranije najavljen kao Project Lightning, i u međuvremenu preimenovan u Moments, omogućava korisnicima Twittera instantni pregled najvažnijih događaja u realnom vremenu, a izgleda kao online magazin.

Moment je ustvari niz priča i najvažnijih događaja koji biraju Twitterovi urednici i mogu se pregledavati u aplikaciji, dijeliti putem linkova ili ih embedati na trećim internetskim stranicama.

Moments je možda posljednja nada, piše The Verge

Moments predstavlja najbolje od Twittera, a nova funkcija, kako piše The Verge, predstavlja možda i posljednju nadu za privlačenje novih aktivnih korisnika koji će sada, bez mnogo naprezanja i traženja po društvenoj mreži moći lakše pratiti najvažnije događaje u danu.

Ukratko rečeno, Moments je pokušaj da se korištenje Twittera pojednostavi i na taj način privuče nove aktivne korisnike koji su ovoj društvenoj mreži neophodno potrebni. Twitter se posljednjih godinu dana bori sa sporim rastom korisničke baze koja je zapela na 300 milijuna mjesečnih korisnika (Instagram ga je nedavno preskočio s 400 milijuna).

Spori rast rezultirao je gubljenjem interesa oglašivača i investitora, a cijena dionice je sa svoje najviše razine od oko 69 dolara pala na sadašnjih 28 dolara, neznatno više nego prilikom izlaska na burzu, kada je iznosila 26 dolara.

 

Na projektu Moments radilo se mjesecima, a dokaz da je bivši CEO Dick Costolo bio pod ogromnim pritiskom da napravi radikalnu promjenu koja će Twitter izvući iz problema, upravo je najava nove funkcije mjesecima prije nego što je ona bila spremna za lansiranje.

Twitter će većinu sadržaja objavljenih u funkciji Moments za početak birati mali timovi urednika, no pozvali su medijske partnere među kojima su BuzzFeed, Entertainment Weekly, Fox News, Getty Images, Mashable, Major League Baseball, NASA, the New York Times i Vogue koji će se također uključiti u kreiranje sadržaja za Moments.

Twitter je angažirao za bivšeg novinara Al Jazzere Andrewa Fitzgeralda za pripremu, organizaciju i pisanju uredničkih komentara za svaki Moment na Twitteru. “Želimo donijeti najbolje od onoga što se događa na Twitteru korisnicima koji su novi i ne snalaze se još dovoljno dobro ili ga koriste tek povremeno”, izjavio je Fitzgerald.