Twitter želi novom aplikacijom za online plaćanja privući više korisnika i učiniti internet transakcije što jednostavnijima

Nova aplikacija Relay trebala bi povećati Twitterove prihode od online trgovine

FOTO: Twitter

U Twitteru se već duže vrijeme bore s presporim rastom broja korisnika, zbog kojeg padaju cijene dionica i slabi interes investitora. Sada namjeravaju povećati prihode i povećati broj korisnika kroz jačanje segmenta online prodaje.

Ovdje nastupa softverska tvrtka Stripe koja je već privukla pažnju ozbiljnih investitora, računajući i velike kartičarske kuće poput American Expressa i Vise. Novi Stripeov proizvod Relay omogućava korisnicima mnogo jednostavnije obavljanje online kupovine, bez napuštanja Twitterove platforme.

“Za trgovine, Relay se može koristiti za instant kupnju na mobilnim aplikacijama trećih strana”, navedeno je u izjavi. “Što se tiče developera, Relay je set API-ja za implementaciju opcije za kupovinu u samoj aplikaciji. Tako korisnici mogu kupovati koristeći se samo dotičnom mobilnom aplikacijom, umjesto preusmjeravanja na internetske stranice trećih strana.”

 

Twitter od samog početka svojeg projekta gumba za kupnju surađuje s Stripeom, a nova aplikacija će omogućiti jednostavnije povezivanje trgovina i brendova s platformama poput Twittera. Na taj način i jedni i drugi računaju na značajno povećanje broja korisnika koji će kupovati putem mobilnih aplikacija.

Naglasak je na jednostavnosti korištenja

“Gotovo dvije trećine korisnika kažu da su kupili nešto isključivo zbog toga što su taj proizvod vidjeli na Twitteru… Kako mobilni i društveni mediji nastavljaju rasti, kupci će sve više otkrivati i preusmjeravati se na aplikacije na kojima provode vrijeme svaki dan”, reako je Nathan Hubbard, šef Twitterova komercijalnog odjela na predstavljanju aplikacije u San Franciscu.

Patrick Collison, izvršni direktor i osnivač Stripea stavio je naglasak na jednostavnost njihove nove aplikacije, komentirajući kako se, zbog komplicirane procedure za obavljanje plaćanja, otprilike dvije trećine online kupovina ne provede do kraja.