U prvoj godini servisa BlaBlaCar u Hrvatskoj, korisnici podijelili 1,6 milijuna kilometara

Najpopularnije relacije su Pazin-Zagreb, Rijeka-Zagreb i Split-Zagreb

TO GO WITH AFP STORY 
Employees work at the headquarters of long-distance ridesharing service BlaBlaCar in Paris on September 22, 2015. AFP PHOTO / PATRICK KOVARIK / AFP / PATRICK KOVARIK
FOTO: AFP

Globalni servis za dijeljenje prijevoza BlaBlaCar u Hrvatsku je stigao prije točno godinu dana, akvizicijom mađarskog AutoHopa i tim je povodom objavljena infografika koja prikazuje podatke o korištenju usluge, javlja Netokracija.

Prema podacima u infografici, korisnici usluge BlaBlaCar u Hrvatskoj su tijekom godine dana ponudili 60.000 mjesta i na međugradskim putovanjima podijelili ukupno 1,6 milijuna kilometara. Prosječno putovanje BlaBlaCarom u Hrvatskoj traje 299 kilometara, a najpopularnije relacije su Pazin-Zagreb, Rijeka-Zagreb i Split-Zagreb.

Infografika pokazuje da je prosječna dob 34 godine, a indeks brbljavosti pokazuje da su im korisnici na putovanjima umjereno razgovorljivi.

BlaBlaCar vodeći je online servis za dijeljenje prijevoza na duže međugradske rute. Pokrenut je 2003. godine u Francuskoj i u svojoj bazi ima preko 25 milijuna članova u 22 zemalja u kojima je prisutan, a uslugu svakoga mjeseca koristi tri milijuna ljudi.

Hrvatska najbržerastuća u regiji

Kako piše Netokracija, voditeljica marketinga i PR-a za Hrvatsku Antonija Bilić Arar, nije htjela otkriti koliko članova imaju u Hrvatskoj, no kaže da su zadovoljni rezultatima prve godine. Ističe kako se Hrvatska pokazala kao najbržerastuća u regiji jer su troškovi prijevoza, goriva i cestarina poprilično visoki u odnosu na primanja.

Kažu i da su im najveća konkurencija Facebook grupe, no zato stalno rade na poboljšanju usluge i uvođenju novosti s ciljem povećanja zadovoljstva korisnika. Uveli su sisutav dvosmjernog ocjenjivanja, nude i mogućnost maksimalno 2 ljudi na stražnjem sjedalu kako bi korisnici putovali što udobnije, a u ovoj godini planiraju uvesti sustav online rezervacija slobodnih mjesta, koja će u aplikaciji zabilježiti tko i kada treba putovati zajedno što povećava pouzdanost dijeljenja, kaže Bilić Arar za Netokraciju.