Upoznajte AirBites, on je kao AirBnB, samo s hranom

Skupina studenata berlinske marketinške škole razvila je novi turistički koncept, ali ovaj puta riječ je o prehrani, ne o smještaju.

AirBites nova je usluga za ljubitelje putovanja, koja s hranom želi napraviti isto što je AirBnB učinio sa smještajem.

Iako je otkrivanje hrane i restorana jedna od ljepota putovanja, ono vrlo lako može postati i najveća noćna mora, zbog raznoraznih opasnosti koje vrebaju. Od pukog razočaranja do ozbiljnijih posljedica poput želučanih viroza, na putovanjima je sve moguće. AirBites želi smanjiti te rizike tako što će spajati putnike s lokalnim življem, koji ih mogu pozvati sebi doma na već skuhan obrok.

https://www.youtube.com/watch?v=XcTCIwan23Y

Inspirirao ih AirBnB

Sam koncept AirBitesa direktno se bazira na modelu AirBnB-ja. Platforma nudi dva različita doživljaja svojih korisnika. Domaćini mogu objaviti svoj profil i lokaciju, kao i detalje jela koje nude. Putnici mogu pretraživati te profile i izabrati kod koga će jesti izvornu lokalnu hranu.

Iako je AirBites tek u konceptualnoj fazi, preko uspjeha AirBnB-ja možemo vrlo lako pretpostaviti razinu uspjeha AirBitesa. AirBnB je osnovan 2008. godine, uslužio je već više od 25 milijuna gosta u 34 tisuće gradova i samo u Parizu nudi 6 tisuća smještajnih jedinica. Uzrokovao je i bunu u hotelskom sektoru, ali i potaknuo druge slične koncepte, koji su samo dokaz da putnici danas imaju drugačije potrebe nego ranije.

Ideja za AirBites došla je iz berlinske reklamne škole Miamia. Misao vodilja bila je spojiti chefove u razvoju s putnicima željnima izvornih okusa i posebnog turističkog doživljaja. Ako, pak, doživi proboj na tržištu, suočit će se s mnogim izazovima, s kojima se AirBnB nije morao suočavati, naprosto zato što je hrana u mnogim zemljama strože regulirana od smještaja.

Koncept još nije do kraja razvijen, ali je otvoren za realizaciju.