Uprava Ubera poslala je mail svojim vozačima i klijentima, obećali su da će se popraviti

Ovaj tjedan je CEO Travis Kalanick najavio da se na neko vrijeme povlači

FOTO: Screenshot

Uprava Ubera u petak je poslala mail svojim vozačima, zaposlenicima, ali i klijentima, u kojem piše da ih je kompanija iznevjerila te su najavili radikalne promjene u poslovanju. “U našoj brzoj ekspanziji, nismo vodili računa o ljudima koji su nas doveli do ove pozicije. Naš uspjeh mjeri se zadovoljstvom naših vozača i zaposlenika. Shvatili smo da smo u tome podbacili”, stoji u pismu.

Ono je poslano i nekim klijentima na američkom tržištu, za koje je kompanija primijetila da već neko vrijeme nisu koristili svoju Uber aplikaciju. U mailu je iznesen i program promjena. Uber, između ostalog, planira osnovati Odbor za etiku i kulturu koji bi trebao kontrolirati ponašanje čelnih ljudi.

200 tisuća korisnika pobrisalo svoje račune

Naglašavaju kako su promijenili ljude u upravi, a u budućnosti se, kako kažu, žele fokusirati na suradnji i empatiju u firmi. “Svjesni smo da pred nama ima još mnogo posla, ali smo sigurni da poduzimamo prve korake kako bi postali kompanija kakvu vi zaslužujete”, piše u mailu.

Ovim potezom Uber očito želi vratiti povjerenje svojih vozača i mušterija nakon vrlo problematične prve polovice 2017. godine. U tom periodu 200 tisuća korisnika pridružilo se pokretu #DeleteUber, izbrisavši svoje Uber račune.

47 preporuka za promjenu kulture kompanije

U utorak je bivši državni tužilac Eric Holder, koji je sa svojim odvjetničkim timom bio angažiran da istraži probleme u kompaniji, Uberu predao rezultate istrage, ponudivši 47 preporuka koje bi trebale iz temelja promijeniti kulturu kompanije, a koje je uprava Ubera prihvatila.

Istoga dana Uberov osnivač i CEO Travis Kalanick objavio je kako na neko vrijeme odlazi iz Ubera.