Verizon je upravo objavio da kupuje AOL za 4,4 milijarde dolara
Kupnjom AOL-a Verizon se sprema za ulazak na područje mobilnog video sadržaja
Američki telekomunikacijski div Verizon objavio je kupnju AOL-a za 4,4 milijarde dolara, odnosno 50 dolara po dionici. Kupnjom AOL-a Verizon se sprema za snažniji ulazak na područje mobilnog video sadržaja. Akvizicijom dobivaju pristup AOL-ovoj tehnologiji razvijenoj za prodaju oglasa i pružanje videosadržaja visoke rezolucije.
Direktor Verizona Lowell McAdam je u objavi poručio da će spajanje s AOL-om omogućiti kompanijama da ponude vrhunske sadržaje korisnicima. “AOL je ponovo postao digitalni inovator i veseli nas što ćemo zajednički određivati vlastiti smjer razvoja digitalno povezanog svijeta”, kazao je McAdam.
Direktor AOL-a Tim Armstrong, za kojeg se očekuje da će zadržati svoju poziciju, je u pismu zaposlenicima AOL-a poručio da će im ovo spajanje donijeti veće plaće i povlastice.
Zasićeno wireless tržište
Američko tržište wirelessa je posljednjih godina postalo zasićeno, a kompanije poput Verizona, AT&T-a i Sprinta se međusobno bore za uzimanje postojećeg tržišnog udjela. Ponudom videosadržaja preko wireless mreže, Verizon je pronašao način za ostvarivanje rasta u slijedećih nekoliko godina.
Verizon je objavio kako ovog ljeta planira lansirati video uslugu namijenjenu mobilnim uređajima. O detaljima usluge nisu puno otkrili, ali je financijski direktor Verizona Fran Shammo najavio da će ponuditi kombinaciju plaćenog i besplatnog sadržaja s reklamama te da neće ličiti na tradicionalni televizijski program.
Nakon objave Wall Street Journala o preuzimanju dionice AOL-a skočile su 18 posto, na 50,27 dolara, a Verizonove su pale za 1,6 posto na 49 dolara po dionici.