Vjerojatno najbolja reklama za pivo ikad. Hoće li doći i u Hrvatsku?

Carlsberg je u Londonu predstavio interaktivni način reklamiranja

Carlsbergova reklama (Screenshot Youtube)
FOTO: Screenshot YouTube

Iz Carlsberga tvrde da su napravili “Vjerojatno najbolji poster na svijetu” i to tako što su ga pretvorili u točionicu piva. Prošli su tjedan u Londonu posjetiteljima omogućili uživanje u besplatnom pivu, a sve kao dio reklame.

Interaktivni billboard dimenzija 12×3 metra kreirala je za Carlsberg reklamna agencija Fold7 u suradnji s tvrtkom za digitalni dizajn Mission Media. Na klasičnoj zelenoj podlozi, karakterističnoj za Carlsberg, bijelim je slovima napisan slogan, a na sredinu montirana točionica piva. Cijeli su dan entuzijasti mogli doći i poslužiti se besplatnim pivom.

Ispočetka su ljudi pivo točili u što su stigli, stare limenke, plastične boce i slično. Poslije su shvatili da nije šala i počeli su se vraćati sa staklenim čašama, kako bi užitak ispijanja piva bio potpun.

Nadzirali su situaciju

Pokraj reklame stalno je bio netko iz Carlsbergova tima, tko je nadzirao situaciju. Obzirom da je 18 godina dobna granica za konzumaciju alkohola u Velikoj Britaniji, prisutni su bili i zaštitari koji su provjeravali dob konzumenata. Pazilo se i na odgovorno konzumiranje alkohola, kako ne bi došlo do nepotrebnih incidenata.

“Stvarno je bila gužva oko billboarda, od ljudi koji su samo gledali reklamu, do onih koji su točili piće i pili ga na suncu. Velika je ovo godina za Carlsberg i imamo velike planove za ovaj brend. Interaktivni billboard prvi je takav na svijetu i doista vraća naš stari slogan “Ako je Carlsberg mogao…” kojim omogućavamo ljudima da sudjeluju u ovom neponovljivom iskustvu”, kazao je PSFK-u David Scott iz Carlsberga.

Ranije je ove godine Carlsberg vratio svoj slogan “Ako je Carlsberg mogao”, koji su nakon gotovo 40 godina korištenja ukinuli 2011. godine. “Vjerojatno najbolji” dio je ovogodišnje medijske kampanje ovoga proizvođača piva i samo u Velikoj Britaniji utrošit će oko 12 milijuna funti u tu svrhu. U planu su i dvije dodatne slične interaktivne javne reklame.