WhatsApp uvodi fora opciju; kupovinu preko kataloga, unutar aplikacije

Možda sada kupnja preko WhatsAppa postane popularnija i kod nas?

FOTO: Screenshot/Youtube

Facebook je u novom blogu najavio da će uvesti funkciju kataloga u WhatsAppu, čime žele ojačati šoping preko aplikacije, funkciju koju pokušavaju ozbiljnije monetizirati od kupnje 2014. godine za 19 milijardi dolara. Mala poduzeća, poput OPG-ova i sličnih, tako će moći ponuditi digitalni katalog koji prikazuje njihovu ponudu, pa će ljudi direktno iz WhatsAppa moći odabrati proizvode koje žele. No, plaćanje će se odvijati izvan WhatsAppa, unutar naplatnog servisa prodavača.

Dakle, ako imate najdraži štand s mandarinama, moći ćete preko WhatsAppa naručiti par kila, bez da morate slati poruku prodavaču ili prodavačici. Mogućnost kupnje preko WhatsAppa je za sada bila popularna na azijskom tržištu, posebno na indijskom i indonezijskom, gdje je WhatsApp postao jedno od glavnih mjesta gdje restorani i manje trgovine prodaju svoje proizvode.

Sljedeći tjedan u cijelom svijetu

Facebook već dulje vrijeme pokušava podići zaradu od svojih popularnijih servisa poput Instagrama i WhatsAppa, koji zajedno imaju preko 1,5 milijardi korisnika. Facebookov News Feed je i dalje najveći generator zarade za kompaniju, no on teško privlači nove korisnike. Inače, Facebook je u Instagram u ožujku ove godine unio mogućnost direktnog linkanja na web trgovinu gdje se nalazi proizvod prikazan u objavi na Instagramu.

Iz Facebooka su najavili da je funkcija kataloga dostupna za korisnike u Brazilu, Njemačkoj, Indiji, Indoneziji, Meksiku, Velikoj Britaniji i SAD-u, a u nekoliko sljedećih tjedan proširit će se i na ostatak svijeta. Iz Facebooka su izjavili da preko stotinu tvrtki već sada koristi funkciju, dok preko pet milijuna tvrtki koristi besplatnu uslugu WhatsApp Business. Facebook međutim nije objavio koliko zarađuju od svojih Business funkcija.