Yahoo je kupio Polyvore jer misli da će mu donijeti milijune na nativnim oglasima u modi

Nova strategija je rast na mobileu, videu, društvenim mrežama i nativnim oglasima

Yahoo je upravo vrlo glasno upao na modno tržište. Kupili su Polyvore, internetsku stranicu za društveni šoping koja osim velike popularnosti ima i jak kredibilitet među entuzijastičnom modnom publikom.

Polyvore ima 20 milijuna korisnika, 5 posto su kreatori sadržaja i mrežu uspoređuju s Pinterestom, zbog snažne zajednice i mogućnosti dijeljenja preporuka za modne i kozmetičke proizvode putem “setova” koji podsjećaju na “boardove” na Pinterestu. Setovi su glavna stvar na Polyvoreu, kolaži s preporukama i stilovima koje kreiraju korisnici i trenutno ih je na mreži više od 150 milijuna. Za Yahoo-ovu odluku da kupi Polyvore najvažniji je bio njegov ogroman utjecaj među internetskim modnim trgovinama i oglašivačima.

Jedna od najjačih zajednica na internetu

polyvore sadrzaj

Polyvoreov biznis model temelji se na stvaranju prometa za online trgovce čije proizvode prikazuje. Yahoo nije htio otkriti za koliko je kupio Polyvore. Direktorica Marissa Mayer izjavila je: “Polyvore je vjerojatno najdivnije angažirana digitalna zajednica strastvenih ljubitelja stila na internetu, koja stvara sadržaj za kupovinu. Vjerujemo da dovođenje takve zajednice i komercijalnog iskustva na Yahoo mijenja nabolje i naš sadržaj koji je najbolji u industriji, i ukupno iskustvo korisnika naših digitalnih magazina i vertikala”.

Polyvor je velika stvar za MaVeNS strategiju

O oglašivačkom segmentu, Mayer je rekla da se Polyvoreova tahnologija pokazala sjajnim modelom za native oglašavanje, stvaranje novih formata za njega i da sajt ima snažne veze s više od 350 velikih trgovaca što će se sjajno spojiti s Yahoovom “brzorastućom platformom za nativno oglašavanje Yahoo Gemini.” Direktorica Polyvorea Jess Lee postat će dio Yahoo-ova tima i odgovarati izravno Marissi Mayer. Ovo je četvrta značajnija Yahoo-ova akvizicija u sklopu noveMaVeNS strategije rasta koja se oslanja na razvoj u mobilnom, video, nativnom i društvenom segmentu. Dosad su kupili Tumblr (mikroblogovi), Flurry (mobilna analitika) i BrightRoll (video oglasi).