Za slučaj da niste vidjeli na svojim mobitelima, Taxify ima novo ime. Od sada se zovu Bolt

Staro ime im je bilo previše arhaično, jednostavno nije odgovaralo njihovoj viziji budućnosti

FOTO: Bolt

Estonska prijevoznička kompanija Taxify, u koju su ulagali Didi i Daimler i koja je trenutno dostupna u više od 30 država, odlučila je napravili veliki rebranding. Od danas se više službeno ne zovu Taxify, već samo Bolt, što je ime koje su koristili za svoj novi servis najma električnih skutera. Micanjem riječi “Taxi” iz imena žele pokrenuti svoju sljedeću fazu rasta. Odnosno posao im se više neće orijentirati samo na prijevoz automobilima, već ća ga proširiti i na druga prijevozna sredstva.

Promjena imena iz Taxify u Bolt ima par namjena, rekao je Markus Villig. Bolt, koji se može prevesti kao munja, simbolizira njihovu brzinu prijevoza te njihovu budućnost, koja će očito biti električna. “Uvjereni smo da će budućnost biti posve električna, stoga smo htjeli ime koje nas odmiče od klasičnih motora s unutarnjim izgaranjem”, rekao je Villig za TechCrunch.

Bolt (Taxify)

S veseljem objavljujemo kako je Taxify postao Bolt! ⚡️ 👋 🎉Od otvorenja prije 5 godina, Taxify se razvio u puno više od taksi platforme. Sada milijuni ljudi diljem svijeta koriste našu platformu za kretanje u gradu – bilo automobilom, motociklom, ili vozeći se električnim romobilom. Naziv Bolt predstavlja našu misiju stvaranja najboljeg načina prijevoza u gradu.☝️Mijenjamo naziv i logo, ali aplikacija sa pristupačnim cijenama i brzim dolaskom vozila ostaje ista.Saznaj više na našem blogu 👉 https://blog.bolt.eu/hr/2019/03/rebranding/

Gepostet von Bolt am Mittwoch, 6. März 2019

Planiraju širenje na druge načine transporta

Iako automobili čine glavninu Boltovog prometa, plan im je dodati sve više električnih skutera te još poneki drugi način individualnog prijevoza. Plan je također objediniti Bolt s javnim prijevozom, stoga bi se u teoriji moglo preko Bolta dogovoriti da vas automobil čeka na željezničkoj stanici i nakon toga odveze do vašeg konačnog odredišta. Naravno, to su sve još planovi, a dostupnost takvog multimodalnog načina transporta još uvijek nisu službeno najavili.

Vilig je Bolt opisao kao drugu najpopularniju prijevozničku uslugu u Europi. Uber je i dalje prvi. Međutim, Bolt bilježi ogroman rast. U svibnju 2018. godine, imali su oko 10 milijuna korisnika u 25 zemalja, a danas imaju preko 25 milijuna korisnika u 30 zemalja. Pred njima je sada svladavanje još jedne velike prepreke, ulazak na londonsko tržište, koje je najveće tržište za prijevozničke usluge u Europi. Tamo su krajem prošle godine testirali odvojenu uslugu koju su nazvali Hopp, ali onda dosad nije zaživjela. Hoće li Hopp biti objedinjen u Bolt, još nije poznato.