Zagrebačka banka upravo je najavila da se povlači s Facebooka, Instagrama i Messengera

Istu odluku je donijela i krovna banka nad Zagrebačkom bankom, talijanski UniCredit

Zagreb: Dodijeljene nagrade natječaja Moj Zaba Start 25.10.2018., Zagreb - Hotel Esplanade, Smaragdna dvorana. Moj Zaba start - proglasenje dobitnika projekta Zagrebacke banke kojim bira najbolje poduzetnike pocetnike.  U kategoriji kultura i znanost 3. nagradu dobila je tvrtka Amaranthine Books za projekt Dracula. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Zagrebačka banka maloprije je na svom Facebooku objavila da će se 1. lipnja u potpunosti povući s društvenih mreža Facebooka i Instagrama te aplikacije za dopisivanje Messengera. Njihova objava uslijedila je nakon što je isto objavila i Zabina krovna banka, UniCredit. Kao razlog zbog kojeg se povlače istaknuli su želju za unaprjeđenjem komunikacijskih kanala. Međutim, kako se čini, ne povlače se sa svih društvenih medija, budući da se nigdje ne spominje povlačenje s Twittera. Dakle, čini se da Twitter smatraju nešto kvalitetnijim komunikacijskim kanalom.

Digitalna komunikacija s bankom će i dalje biti moguća preko njihovog chata i e-maila, no više im nećete moći poslati poruku preko Facebookovog Messengera, što je bio jedan od jednostavnijih načina za komuniciranje. Vijest su, naravno, objavili na svojim društvenim mrežama.

https://www.facebook.com/ZagrebackaBanka/photos/a.163824470437472/1297896217030286/?type=3&theater

Zagrebačka banka nije jedina

U kolovozu prošle godine, UniCredit je odlučio da se više neće reklamirati na Facebooku, sve dok Facebook ne unaprijedi svoje etičke standarde, prvenstveno one o čuvanju privatnosti osobnih podataka korisnika. Kao jedan od glavnih argumenata za odustajanje od reklamiranja na Facebooku bio je i Cambridge Analytica skandal.

UniCredit i Zagrebačka banka nisu jedini koji su se odlučili napustiti Facebook. Britanski kozmetički brend Lush je početkom travnja najavio da se povlači s Facebooka, barem u Velikoj Britaniji.