Zagrebački Five opet razvaljuje: postali su jedna od 49 svjetskih agencija koje je verificirao Google

Uvršteni su u prestižan Google Developers Agency Program

FOTO: Borko Vukosav

Agencija Five postala je prva hrvatska agencija koja je uvrštena u prestižan Google Developers Agency Program, u kojem se, inače, nalazi samo 49 svjetskih agencija. Radi se o Googleovom programu koji certificira agencije te ih prepoznaje kao iznimno uspješne u izradi aplikacija i usluga. Na popisu se, recimo, nalaze developerski studio Ustwo i kanadski Mirego.

Bilo koja agencija se može prijaviti u taj program, nakon čega je Google evaluira kroz niz uvjeta. Agencije tako moraju imati barem četiri aplikacije u Google Play Storeu dulje od godine dana, te moraju imati minimalno milijun skidanja i ocjenu iznad četiri. Uz to, aplikacije moraju koristiti sve relevantne Googleove tehnologije, kao primjerice Android Auto, Android TV, Android Wear, Daydream i Instant apps, ali istovremeno moraju slijediti Googleove Material Design smjernice. Zagrebačka agencija će ovime dobiti direktan pristup i komunikaciju s Googleovim stručnjacima s raznih područja, a nadaju se da će im proširiti i listu klijenata diljem svijeta.

Google je ocjenjivao kompletni portfolio Fivea

“Uvrštavanje u Googleov direktorij certificiranih agencija nam je prava potvrda izvrsnosti naših Android aplikacija kao uspješnih digitalnih proizvoda koje gradimo za naše zahtjevne klijente. Google je prepoznao i naš veliki doprinos zajednici u obliku sudjelovanja i organiziranja raznih meetupova i konferencija, stvaranja kvalitetnog sadržaja na našem blogu te edukaciji novih generacija Android developera”, kaže Tomislav Novoselec, glavna osoba za development u Fiveu.

Google je ocjenjivao Fiveovu aplikaciju za streaming servis Napster, na kojoj agencija radi već šest godina; sve od razvoja i dizajna pa do backenda, odnosno serverskog dijela aplikacije. Google je, čini se, bio zadovoljan i s Rosettom Stone, poznatom platformom za učenje stranih jezika, kojom je Five prošle godine podignuo mobilne prihode za 112 posto, a broj aktivnih korisnika na Androidu za 115 posto. Tu je i chatbot koji su izradili za hotelski lanac Marriott International, a koji je prvenstveno namijenjen komunikaciji s millenialsima kojima žele olakšati traženje poslova unutar tog hotelskog lanca.