Nekad je nužno odabrati stranu

Žao nam je, ako kvarimo ovu krasnu subotu: Netflix testira ubacivanje reklama između epizoda

Korisnici koje je zahvatilo testiranje pišu kako je vrlo iritantno

FOTO: Screenshot/Netflix

Netflix, kompanija koja je globalno popularizirala gledanje jedne epizode serije za drugom, odlučila je testirati umetanje reklama za novi sadržaj između nastavaka. Kako pišu korisnici u Netflixovom subredditu, reklame su očekivano iritantne, otprilike kao i na konvencionalnoj televiziji.

Reklame koje se prikazuju između epizoda traileri su i najave za druge serije koje se nalaze na Netflixu, a većini korisnika trenutačno se prikazuju najave za Insatiable. Međutim, reklame nisu samo za njihov originalni sadržaj, odnosno sadržaj koji producira Netflix, već za cjelokupni katalog serija. Korisnici također pišu kako se reklame ne mogu preskočiti.

Iz Netflixa pokušavaju umiriti korisnike

Netflix je službeno potvrdio TechCrunchu kako testiraju reklame, ali da je testiranje ograničeno tek na manji dio od njihovih 130 milijuna korisnika. Izjavili su također da je nemogućnost preskakanja reklama greška, što mnogi korisnici sudeći po komentarima baš i nisu povjerovali.

Ponajviše kritiziraju to što je Netflix plaćena usluga, a ne usluga koja se financira putem reklama, kao što je to slučaj s Youtubeom i Huluom. Zbog toga korisnici očekuju on-demand iskustvo bez ikakvih reklama i prekida koji bi mogli narušiti njihovo uzastopno gledanje epizoda serija.

https://twitter.com/libbycwatson/status/1030507925490556929