Znamo, zvuči čudno, ali jedan vlasnik pizzerije otkrio je caku kako zaraditi na prodaji svojih pizza samome sebi

Pizze koje je prodavao za 24 dolara, dostavna služba je naplaćivala 16, pa je vlasnik došao na ideju

Picking slice of pepperoni pizza. Hands picking pizza slice. Top view of tasty hot pepperoni pizza on black concrete background
FOTO: Getty Images/iStockphoto

Vlasnik jedne pizzerije u Americi shvatio je da dostavna služba DoorDash prodaje njegove pizze po nižoj cijeni, no njemu i dalje isplaćuju puni iznos iz cjenika. Naime, pizza koju je on naplaćivao 24 dolara, kupac bi preko aplikacije DoorDash platio 16 dolara, s tim da bi, zatim, dostavna služba njegovom restoranu i dalje platila punu cijenu – odnosno 24 dolara.

Znamo, zvuči potpuno nelogično. Posebno zato jer vlasnik pizzerije niti u jednom trenutku nije od DoorDasha tražio da ga se uvrsti na listu restorana za dostavu. Ipak, kasnije je sam shvatio da DoorDash povremeno sam uvrsti pojedine restorane na popis dostupnih za dostavu, s ciljem testiranja interesa kupaca za tim lokalom.

Vlasnikov prijatelj Ranjan Roy, koji je strateg za digitalni sadržaj, napisao je poduži blog o tom slučaju. Roy kaže kako je za situaciju prvi puta čuo u ožujku 2019., kada je vlasnik pizzerije počeo dobivati pritužbe na dostavu, a istovremeno njegova pizzerija uopće nije nudila opciju dostave hrane.

DoorDash nije ništa skužio

U tom trenutku je shvatio da je uvršten na aplikaciju DoorDash i da dostavni servis za njegove pizze naplaćuje nižu cijenu. Potom je došao na genijalnu ideju. Naručio je preko DoorDasha 10 pizza, koje je platio 160 dolara. DoorDash je potom njegovom restoranu platio punu cijenu – 240 dolara.

Kod iduće dostave odlučio je odigrati lukavi potez. Prijatelja je zamolio da naruči njegovu pizzu preko Doordasha, ali caka je bila u tome da mu nije poslao normalnu pizzu, već samo tijesto, a sve kako bi maksimizirao profit.

“Strašno me zanimalo hoće li DoorDash skužiti grešku. No, nisu. Kasnije smo shvatili da DoorDash uvrštavanjem restorana ustvari testira interes kupaca za tim ugostiteljskom objektom pa, ako su brojke dobre, pokušaju ih uvjerili da s njima sklope ugovor o dostavi hrane”, napisao je Roy.