Nakon ovog vikenda svi pričaju o tome da se filmska industrija počela oporavljati i to zbog jednog crtića

Potraga za Dorom upravo je postala najunosniji crtić ikad

FOTO: YouTube

Pixarov nastavak Potrage za Nemom, Potraga za Dorom, ostvario je na američkim blagajmana najbolji debi u povijesti animiranog filma, piše Guardian. Zaradio je 136.2 milijuna dolara, 15 milijuna više od Shreka Trećeg koji je dosad držao taj rekord.

Zanimljivo je da su se tom zaradom iznenadili i analitičari koju su, doduše, očekivali dobru zaradu, ali ne baš toliku. “Pitanje je bilo može li Potraga za Dorom pobijediti Priču o igračkama 3, a ne može li postati najunosniji animirani film ikad”, rekao je glavni analitičar comScore’sa. “To je moć koju posjeduje Pixar.”

Film za sve uzraste

Dave Hollis, jedan od Disneyevih potpredsjesnika, osobito je sretan zbog toga što su se i kasnovečernje projekcije pokazale uspješnima. “To je dokaz da je ovaj film namijenjen svima, a ne samo obiteljima”, rekao je.

Bit će zanimljivo pratiti kako će se ovaj film dalje razvijati. Mada, teško je očekivati da u dogledno vrijeme neće oboriti još koji rekord s obzirom na to da će Pixarova Potraga za Dorom do 8. srpnja biti jedini novi animirani film u kinima.

Neočekivani uspjeh jedne komedije

A ni komedija Central Intelligence prvi vikend prikazivanja nije prošla loše. Film Kevina Harta i Dwaynea Johnsona zaradila je 34.5 milijuna dolara, dosta više od očekivanog. “Film je prava senzacija. Momci su zvijezde. Jednostavno se morate nasmijati kad ih vidite”, rekao je Jeff Goldstein iz Warner Brosa.

Snimanje filma Central Intelligence koštalo je, navodno, samo 50 milijuna dolara, a osobito dobro na taj je film reagirala mlađa publika. Iduće premijere komedija gledat ćemo tek sredinom srpnja, a jedna od njih je i remake Istjerivača duhova po kojem ljudi dosta pljuju već neko vrijeme pa se u Warneru mogu s dobrim razlogom nadati da su napravili hit-komediju ovog ljeta.

Potraga za Dorom revitalizirala je uspavano tržište

Zanimljiva je i činjenica da se u oba slučaja radi o nastavcima na koje publika ovog ljeta nije reagirala baš najbolje, o čemu smo pisali već nekoliko puta.

“Film poput Potrage za Dorom mogao bi revitalizirati tržište koje je posljednjih par tjedana bilo dosta uspavano”, poručuje filmski analitičar. “Uspjeh Potrage za Dorom pomoći će svima.”