Netflix je objavio nove podatke o gledanosti svojih filmova i serija. Ubijaju, posebno s Bird Boxom

Netflixov blockbuster sa Sandrom Bullock pogledalo je 80 milijuna domaćinstava

FOTO: Netlix

Nekad čuveno tajanstven po pitanju gledanosti pojedinih naslova, američki Netflix u posljednje vrijeme objavljuje sve više podataka o svojim filmovima i serijama. Nove brojke, objavljene sinoć, kažu sljedeće: u četiri tjedna Netflixov blockbuster Bird Box pogledalo je 80 milijuna domaćinstava (Netflix broji ona domaćinstva, koja su pogledala preko 70 posto nekog filma).

S obzirom na to da Netflix ne zna koliko ljudi gleda preko jednog računa, koriste pojam domaćinstva, pa ga je teško direktno uspoređivati s kino dvoranama. Ipak, konteksta radi, za najgledaniji film u američkim kino dvoranama u 2018. godini, Black Panther, prodano je 76 milijuna karata.

Veliki uspjeh međunarodnih serija

Bird Boxov uspjeh posebno je fascinantan ako uzmemo u obzir ukupan broj Netflixovih pretplatnika – 139 milijuna, što bi značilo da su Bird Box uspjeli pogurati do više od polovice njih. Također su objavili gledanosti novih serija poput Sex Education i Toy, koje su dosegnule po 40 milijuna domaćinstava, španjolsku seriju Elite pogledalo je 20 milijuna, a britanski Bodyguard, turski Protector i talijanski Baby imaju po 10 milijuna.

U kvartalnom izvještaju prije nekoliko dana, Netflix je objavio godišnji rast pretplatnika od 34 posto, odnosno 8.8 milijuna, te rast prihoda od 26 posto. U prošloj godini dodali su 29 milijuna pretplatnika, više nego 2017. u kojoj su ih dodali 22 milijuna. Radi pada dobiti dionice su pale, no direktori Netflixa upozorili su da sve više investiraju u sadržaj.

Negativni novčani tok očekuju i u 2019., a nedavno su najavili povećanje cijena pretplate od 18 posto.