Netko je primijetio jednu dosta iritantnu stvar koju dijele svi novi traileri i ljudi se ozbiljno boje da bi to mogao postati hit

Cijeli Hollywood priča o načinu na koji su se počeli raditi traileri

ZADNJA IZMJENA: svi 30, 2016
Foto: AFP

Neki od trailera za najveće filmove koje ćemo uskoro gledati, a koji su se nedavno pojavili na internetu, dijele dosta zanimljivu karakteristiku: počinju nekolikosekundnim uvodom u trailer. Bez obzira na to radi li se o Infernu Toma Hanksa ili Affleckovom novom filmu The Accountant, traileri započinju, kako piše Business Insider, metatrailerom.

Prvi su taj novi trend primjetili ljudi na YouTubeu koji su se počeli pitati zašto traileri započinju, gle čuda, trailerima. Prije dva tjedna odgovorio im je jedan od glavnih ljudi iz CBS Filma Grey Munford. On je na Twitteru poručio da se radi o procesu optimizacije trailera za društvene mreže.

Dosta podmukla praksa velikih studija

To, u prijevodu, znači da su ljudi iz filmske industrije shvatili da moraju na početak trailera ubaciti isječke iz trailera. Inače bi ga teško zapazili dok na svojim mobilnim uređajima listamo po društvenim mrežama.

Zadnji takav primjer stigao je na internet neki dan, kad se pojavio trailer za film Marka Wahlberga Deepwater Horizon. Ako ste slučanjo naletjeli na taj trailer negdje na društvenim mrežama, mogli ste vidjeti 6-sekundni niz eksplozija pomiješanih s nekoliko kratkih kadrova u kojima se pojavljuju zvijezde filma.

Metatraileri, vrsta autokanibalizma

Spomenuti teaser napravio je Mark Woollen koji je otkrio da mu se taj novi trend metatrailera nimalo ne sviđa. “Valjda postoje neki podaci koji idu u prilog ovome, ali meni se ta cijela stvar čini kao neki oblik autokanibalizma”, rekao je Woollen.

Poručio je i da ljudi koji rade trailere nisu odgovorni za ovaj novi trend, već ljudi u studijima koji teasere pripremaju u posljednji čas. “Obično provodite mjesece radeći trailer za neki film i onda vam koji tjedan prije izlaska netko uleti s pričom da bi najbolje bilo na početak ugurati pet ili šest najboljih trenutaka iz trailera”, tvrdi Woollen.

Nitko u Hollywoodu nije oduševljen novim trendom

Woollerova firma Mark Woolen & Associates postala je, inače, u posljednjih par godina najjača u Hollywoodu za izradu trailera. Surađuju s ljudima kao što su David Fincher, Spike Jonze i braća Coen. A posljednji filmovi za koje je Woollen radio trailere uključuju naslove poput Povratnika, Jastoga i Swiss Army Mana. A tvrdi i da i drugi ljudi koji se bave njegovim poslom o ovoj čudnovatoj pojavi nemaju najbolje mišljenje.

Priznaje da nije baš najupućeniji u cijelu stvar, ali siguran je da su se veliki studiji na ovaj korak odlučili jer se nekoliko sekunda gledanja nekog trailera na Twitteru ili Facebooku na kraju računa kao pregled cijelog trailera. “Jesu li na kraju dana važnije brojke ili dojam i stvaranje stvarnog interesa za neki film”, zapitao se.

“Uzimamo nešto na čemu je neki redatelj radio godinama kako bismo napravili neki uvod u njegov projekt. Zato mi se ovo smeće od trailera prije samog trailera baš i ne sviđa osobito”, dodao je. “Na tržištu uvijek postoje različiti trendovi. Ne znam kad će ovaj zastarijeti, ali nadam se da će se to, uz malo otpora, dogoditi brzo.”

Robin Mikulić
Telegram autor
1168 članaka Više o autoru
Više s weba
Ostanite uz telegramov program