Ovo morate pogledati: izašao je sjajni novi interaktivni spot Led Zeppelina

Evo što se dogodi kad se prošlost susretne s budućnošću

Ne znamo za vas, ali nama su naslovnice i omoti dosta bitna stavka kod glazbenih albuma. Bitni su nam do te mjere da smo neka izdanja, koja nam s glazbene strane nisu toliko privlačna, kupili samo radi genijalnog dizajna omota.

To posebno vrijedi za nosače zvuka na vinilu – tako će vam i brojni producenti koji nebrojene sate provode u second hand shopovima kopajući po prašnjavim pločama priznati da neke albume kupuju isključivo zbog sjajnih, urnebesnih ili totalno trash covera.

Izbacili su i remasterirano izdanje albuma

Naslovnica Led Zeppelinova albuma “Physical Graffiti” je jedna od kultnih. Simetrična fotografija stambene zgrade u New Yorku, gdje su na prozorima ispisana slova koja, kad se povežu, daju ime albuma, toj je lokaciji osigurala legendaran status sve do danas.

Kompanija Interlude nedavno je na tržište izbacila prošireno i remasterirano izdanje tog albuma, a sad je izašao i spot za alternativu verziju pjesme “Trampled Under Foot”, koja se zove “Brandy & Coke”. Riječ je o interaktivnom videu gdje, navigirajući mišem, možete ući u svaki prozor sa naslovnice albuma, a u svakoj sobi vas čeka druga priča – arhivske snimke Zeppelina, ljudi pod tušem, tekstovi pjesama, itd.

https://in.fm/v/Aq8ppz