Biramo Super1 Salad Stilista

Svojim glasom podrži salatu koju želiš vidjeti na GoodFood meniju.

Zaprimili smo više od 250 originalnih recepata za hranjivu i ukusnu salatu od čitatelja.

Sada se ovih pet finalista bori za titulu najboljeg. Glasovanje traje do ponedjeljka 11. prosinca u 23:59. U svakom trenutku možeš vidjeti tko u tom trenutku ima najviše glasova, a svoj možeš dodijeliti samo jednom.

Pobjednička salata mjesec dana nalazit će se na GoodFood meniju, a njezin autor osvojit će mjesec dana besplatnih obroka u GoodFoodu i udio zarade od svoje salate. Pobjednika ćemo proglasiti na Super1 portalu do 20. prosinca.

Pravila nagradnog natječaja pronađi ovdje.

Daj glas za najbolju kombinaciju okusa!

48%

Think Pink

Baza: Quinoa, rikola & crveni radič
Dodaci: Pileći file, prepečeni tofu, edamame & rotkvica
Umak: Pink hummus: slanutak, cikla, češnjak, limun, sol, papar & maslinovo ulje

Think Pink stilist: Vana Grgurinović


31%

Cheesy Kale

Baza: Kovrčavi kelj
Dodaci: Smeđa riža ili kvinoja, listići parmezana, pečeni hrskavi slanutak, avokado i piletina
Umak: Maslinovo ulje, sok limuna, sol, papar, češnjak, ribani parmezan, majčina dušica

Cheesy Kale stilist: Tena Marčac


15%

Fetalicious Falafel

Baza: Iceberg, radič, rikula
Dodaci: Falafel, batat, sjemenke suncokreta, marinirane pečene cherry rajčice u češnjaku i ulju od bosiljka & mrkva
Umak: Blend fete, grčkog jogurta, češnjaka & kopra

Fetalicious Falafel stilist: Helena Hastor


3%

Piri-Piri Salata

Baza: Špinat, crveni radič & rikula
Dodaci: Pileća krilca marinirana, pirjani šampinjoni, cikla, pečena tikva, pečena mrkva, avokado, krastavac, klice soje & klice alfa alfa
Umak: Balsamico dressing

Piri-Piri Salata stilist: Klara Kolarić


3%

Vegan Winter

Baza: Kristal salata, matovilac, crveni kupus
Dodaci: Pečeni dimljeni tofu, pečeni batat, pečene prokulice, ukiseljena mrkva & zrnca šipka
Umak: Veganski ranch (veganska majoneza, biljno mlijeko, jabučni ocat, češnjak u prahu, luk u prahu, peršin, kopar & papar)

Vegan Winter stilist: Lara Levak

Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s partnerom GoodFood i po najvišim uredničkim standardima Telegram Media Grupe.