U suradnji s
U suradnji s Q agency.

Nadmašili su Apple i Google po zadovoljstvu zaposlenika. Upravo otvaraju novi ured i traže nove ljude

Trenutačno broje 350 ljudi, a ovu godinu planiraju zaključiti s još 150 novih zaposlenika

FOTO: Q Agency

Švicarska, Njemačka, Velika Britanija, Skandinavija, SAD i Saudijska Arabija. Samo je to nekoliko velikih svjetskih tržišta od ukupno 22 na kojima posluje Q Agency, jedna od najpoznatijih hrvatskih digitalnih agencija.

Budući da se njihovo poslovanje neprestano širi, svoje snage će pojačati otvaranjem prvog ureda u Srbiji, točnije Beogradu. U razgovoru s Filipom Ljubićem, CEO-om Q-a, doznajemo kako već sada ondje imaju zaposleno 18 ljudi, a do kraja godine će se ta brojka popeti i do 40.

“U Q-u već godinama surađujemo s brojnim IT stručnjacima iz regije, a upravo smo Srbiju prepoznali kao tržište s veoma kvalitetnim kadrom. Otvaranje ureda u Beogradu omogućit će nam da osnažimo svoju prisutnost i privučemo još vrhunskih ljudi”, govori Ljubić.

Zaposlenici na prvom mjestu

Dodaje kako će se stručnjaci iz Srbije pridružiti kolegama iz Zagreba na projektima klijenata kao što su Novartis, The Times, Manpower Group, Smart Pension, Vaillant, Hilti i brojni drugi. Kako bi obilježili otvorenje ureda, organiziraju i veliki tulum za zaposlenike i ostale uzvanike.

“Kao u Hrvatskoj, i u Srbiji ćemo ponuditi rad u brzorastućoj kompaniji sa zaposlenicima na prvom mjestu, uz transparentnu komunikaciju i zanimljive internacionalne projekte. Baš iz tih razloga sam uvjeren da će se brzo pročuti za nas i da ćemo zaposliti kvalitetne ljude”, kaže naš sugovornik.

Filip Ljubić, CEO Q Agency Zarko Basic/PIXSELL

Top 15 softverskih tvrtki na svijetu

Otvorenje ureda u Beogradu je samo nastavak priče o širenju. Lani su prerezali vrpcu i na novom uredu u Londonu. Njihova je želja da što jače zaživi i da s klijentima u Britaniji uspostave još bolji i čvršći odnos.

“Što se tiče daljnjih planova, u Q svijetu vodimo se poznatim motom ‘plan ne vrijedi ništa, ali planiranje je sve’. Htjeli bismo se pozicionirati na svjetskom tržištu kao jako kvalitetan pružatelj IT usluga. O kvaliteti našeg poslovanja govori i Clutch koji nas više od dvije godine svrstava među top 15 softverskih tvrtki na svijetu, a na toj razini kvalitete želimo se zadržati i u idućim godinama”, objašnjava CEO Q-a.

Nagrade potvrđuju kvalitetu poslovanja

Mogu se pohvaliti mnogobrojnim uspjesima i priznanjima. Primjerice, prema Employer Net Promoter Scoreu, ključnom indikatoru za zadovoljstvo zaposlenika, nadmašili su globalno poznate kompanije kao što su Google i Apple.

“Uz to smo dvije godine zaredom proglašeni najboljim poslodavcem u kategoriji srednje velikih tvrtki prema istraživanju koje provodi MojPosao. Također, na Best Employer Brand Awards Adria natjecanju istaknuli smo se kao vodeća tvrtka na području zadovoljstva svojih zaposlenika s čak šest osvojenih nagrada, a nedavno smo osvojili i zlatni Grand PRix HUOJ-a za internu komunikaciju”, kaže Ljubić.

Neprestano se šire i rastu. Samo prošle godine su zaposlili više od 120 novih ljudi Q Agency

I zarada raste svake godine

Osim toga, o uspješnosti tvrtke govori i to da su pandemijske 2021. godine zabilježili 100 milijuna kuna prihoda. “Takve rezultate nismo očekivali, pogotovo jer smo cijelu godinu radili od kuće, kako mi tako i naši klijenti”, ističe.

Već nekoliko godina zaredom imaju po 50 posto prihoda više nego prethodne godine, a tako će vjerojatno završiti i 2022.

“Htio bih naglasiti da nam povećanje prihoda i zarade nikada nije glavni motiv. Prema našem poslovnom planu bili bismo zadovoljni i s daleko manjim rastom. Brzi rast tvrtke, a onda i prihoda, logičan je rezultat zadovoljstva i klijenata i zaposlenika”, kaže naš sugovornik.

Aktivno angažirani na napredovanju

Trenutačno imaju oko 350 zaposlenih. Od toga je 126 ljudi stiglo prošle godine, a do kraja prosinca su si postavili poprilično ambiciozan cilj. “To znači da smo prosječno dovodili desetak ljudi na mjesec. Nadamo se da će ove godine taj rast biti još veći. Konkretno, u 2022. cilj nam je dovesti još barem 150 novih ljudi”, govori CEO.

Uz povećanje kadra, žele i povećati zadovoljstvo postojećih zaposlenika, koje je već sada na izrazito visokoj razini. Uz pomoć digitalnog alata naziva Peakon već dulje vrijeme prate što motivira i usrećuje njihove ljude.

“U zadnjih nekoliko mjeseci prosječno zadovoljstvo zaposlenika nam je 9,2, na skali od jedan do 10. Rezultat stava da na prvo mjesto stavljamo potrebe naših zaposlenika je činjenica da u ovom trenutku čak 87 posto zaposlenika ima status promotora tvrtke, odnosno osoba koje vjeruju u tvrtku i koje su aktivno angažirane na njezinom rastu”, kaže Ljubić.


Sadržaj nastao u suradnji s Q agency.