150 izvođača, 70 programskih sadržaja, prvi put 4 dvorane i noćni razgovori: Uskoro počinju Dani komunikacija

DK2024 u Rovinju će od četvrtka okupiti komunikacijsku industriju i ponuditi im nezaboravno trodnevno iskustvo

22.04.2023.,Rovinj, 9. Dani komunikacija 2023. u Rovinju. Party
FOTO: Emica Elvedji PIXSELL

Dani komunikacija, iščekivani festival kreativnosti, komunikacija i tržišnog oglašavanja, samo što nije počeo, a organizatori su najavili bogatiji program nego ikada. Nove dvorane, novi predavači i novi formati – sve to možete pronaći u rovinjskom dizajn hotelu Lone od 11. do 14. travnja. U festivalskom programu opet se očekuju svjetski stručnjaci na glavnoj pozornici, domaći komunikatori u opuštenom okruženju, produktivni razgovori te razmjene inovativnih ideja i novih znanja.

20.04.2023., Rovinj – 9. Dani komunikacija 2023. u Rovinju.U sklopu dana komunikacija dan pocinje sa jogom i zavrsava. Matija Habljak PIXSELL

VIŠE OD 150 IZVOĐAČA I 70 PROGRAMSKIH SADRŽAJA U 4 DVORANE

Sudionike na festivalu, uz više od 150 izvođača, očekuje 70 programskih segmenata na svim festivalskim lokacijama, a digitalne teme, kreativnost u regiji, haloucinogeni AI, važne institucije, uspjesi, neuspjesi i kreativnost, od lokalnog do globalnog i komunikatorska perspektiva samo su neke od tema kojima će se ovom prilikom baviti komunikatori. Dani komunikacija poznati su po tome da izlaze izvan svih okvira: sudionike ove godine očekuju četiri dvorane – svima dobro poznati 360° stage dvorane AAA koji će ugostiti niz vodećih svjetskih imena struke, dvoranu BEE rezerviranu za najaktualnije teme, DK LLLounge, koji sudionicima i panelistima dopušta sjajnu interakciju u opuštenoj atmosferi i nova dvorana ŠŠŠumica powered by Addiko bank.

Borna Filić PIXSELL

MIC DROP

Važan dio ovog nezaboravnog iskustva i odlične produkcije čine i iskusni voditelji središnje festivalske pozornice – od najavljivanja zvijezda glavnog programa do objave zvijezda strukovnih natjecanja koje svoju nagradu za najbolja marketinška ostvarenja dobivaju pod reflektorima glavne dvorane Hall AAA. Antonija Mandić već je dobro poznato lice dnevnog programa, neizostavna Ida Prester ove će ove godine voditi dodjelu nagrada IdejaX, Young Lions, Effie Croatia i MIXX Awards, a prvu će večer duo priznanja na dodjeli nagrada BalCannes za najbolje regionalne projekte podijeliti Galeb Nikačević Hasci-Jare i Lela Laković.

PONOĆNI RAZGOVORI I VRHUNSKI BEATOVI

Kada dnevni program završi, zabava ne prestaje jer je vrijeme za priznanja najboljima u domaćoj i regionalnoj industriji! A nakon dodjela nagrada nikako nije vrijeme za spavanje jer – the show must go on. O čemu će se razgovarati u glavnoj dvorani – i to nakon ponoći? Samo o krucijalnim temama, na tipično-netipične načine svojstvene DK zajednici. Na pozornicu će u najnovijem DK formatu Midnight Muttering: Too Late Insights izaći Oobah Butler i Micaela Mantegna, dok će za pitanja bez dlake na jeziku biti zadužen Galeb Nikačević Hasci-Jare, u tami i opuštenoj atmosferi, uz vibracije dobre glazbe koja dopire iz kluba.

Emica Elvedji PIXSELL

Plan je sudionika večeri provesti i plešući: u četvrtak će sudionici adrenalin nakon zasluženih strukovnih priznanja moći potrošiti u klubu Lone, gdje će ih DJ Bizzo powered by INA provesti kroz glazbena desetljeća; u petak su za zabavu zaduženi DJ Felver, DJ Rea i DJ Leggiero powered by Antique, a festival će u trijumfalnom tonu zatvoriti party koji će DJ-irati festivalski headlineri: FUCK ENDINGS. LOVE HAPPY ENDINGS.

PLES, POKRET I SUNCE

Za dane ispunjene predavanjima i panel-diskusijama sudionici će se moći pripremiti opuštajući se na jogi uz izlazak i zalazak sunca u prekrasnom ambijentu, a od ove godine i na dva sessiona posvećena fizičkoj pripremi za svakodnevne izazove: prvi je session posvećen vježbama disanja i opuštanja, dok je drugi kreiran posebno za duge uredske dane. A uz meditativne aktivnosti, potreban je i malo dinamičniji kardio: prvi put sudionici će, nakon dnevnih predavanja, uživati na afterpartyjima – i to ni više ni manje nego na osunčanoj plaži uz glazbu i Schweppes.

Jurica Galoic PIXSELL

Vremena je još malo – svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovoga će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.

Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.