Njega lica

A što kada bi vaša kozmetika bila personalizirana?

Anna Korzun iz Ukrajine je rješenje za probleme za njegu kože pronašla u Hrvatskoj

FOTO: PR

Jeste li se ikada zapitali što se nalazi u kozmetičkim proizvodima? Da, svi oni prolaze stroge kontrole prije nego li dođu na tržište, i velika je vjerojatnost da vam neće naštetiti, ali isto tako, postoji šansa da vam proizvodi s polica trgovina neće ni pretjerano pomoći. Isto tako, naviknuli smo se kupovati proizvode prema preporukama prijatelja ili influencera s društvenih mreža, ali zapravo malo nas zna kako ispravno čitati mala slova na etiketama kozmetičkih proizvoda i razumijeti što oni točno predstavljaju.

Personalizacija kao rješenje

S takvom se situacijom susrela i Anna Korzun, poduzetnica iz Ukrajine koju je ratna situacija u njezinoj domovini dovela u Hrvatsku. Prema njezinim riječima, od svojih se tinejdžerskih godina borila s aknama i drugim problemima na licu i onda je shvatila da generički proizvodi ne mogu riješiti njezin problem, već da joj je potrebna personalizirana formula. Shvatila je da svaka osoba ima jedinstvenu kožu koja zahtijeva jedinstvenu formulu kozmetičkih proizvoda. I upravo se ovdje rodila ideja o personaliziranoj kozmetici, što je preraslo u Skinity.

Dermatološka stručnost

Skinity je brend nastao nekoliko mjeseci prije početka rata u Ukrajini, čiji su zaposlenici silom prilika morali potražiti svoje utočište u drugim zemljama. Anna, koja je utemeljila brend zajedno s liječnicom-dermatologinjom Alinom Jarmoljuk, potražila je sigurnost u Hrvatskoj. Anna je odgovorna za razvoj poslovanja branda.

Alina, koja je ostala u Ukrajini, kao i još neki članovi tima, odgovorna je za dermatološki test koji omogućava izradu personaliziranih kozmetičkih proizvoda i određivanje sastava svakog proizvoda. Isto tako, Alina se specijalizirala se za propisivanje lijekova. U Hrvatskoj je Skinity pokrenuo suradnju s dr. Bornom Pavičićem, specijalistom dermatovenerologom, koji im pruža dermatološku podršku na drugim područjima.

Test koji otkriva pravu formulu

Genijalnost je ove ideje je u kombiniranju moderne tehnologije i dermatologije. Svatko tko želi da njegova koža uživa u personaliziranoj njezi treba otići na stranicu brenda i riješiti jednostavan i kratak test. Iako se nama kao korisnicima test čini zbilja lagan, s njegove je druge strane moćna kombinacija umjetne inteligencije i dermatoloških znanja koji zajedno određuju koji sastojci najbolje pomažu kojem problemu vezanom uz kožu. Ovdje je riječ o konkretnim problemima koji nadilaze tip kože, za razliku od onoga što nudi velika većina klasičnih kozmetičkih proizvoda.

Nakon rješavanja testa, korisniku se pokazuje koji su osnovni sastojci ključni za rješavanje njegovih problema, i jednostavno može naručiti odabrane proizvode na kućnu adresu. Sama internetska stranica i društvene mreže ovog brenda nude niz zanimljivih i korisnih informacija i savjeta, kako za one koji su tek novi na području njege lica, tako i onima koji su o njezi kože poprilično informirani.

Komplet za cjelovitu njegu

Kako će vam svaki dermatolog naglasiti, pravi se rezultati postižu isključivo upornošću i cjelovitim pristupom. Skinity nudi sve potrebno za cjelokupnu rutinu: sredstvo za čišćenje, tonik, serum, dnevnu kremu i noćnu kremu. Sastav svakog proizvoda personalizira se prema potrebama korisnika, a u obzir se uzimaju i alergije na određene sastojke, ali i bolesti kože, probavnog sustava, trudnoća i ostalo. Skinity dnevna i noćna krema razlikuju se od sličnih proizvoda na našem tržištu i po tome što uz njih dolazi i booster. Booster ima izgled metalne injekcije, a uštrcava se u dnevnu i noćnu kremu prije prve uporabe. Kao i svi drugi proizvodi, i sastav boostera je personaliziran prema potrebama korisnika, a zahvaljujući njemu, i dnevna i noćna krema obogaćene su dodatnim sastojcima koji će pomoći koži.

Kvaliteta i dokazani rezultati

Svi Skinity proizvodi napravljeni su od 90 % organskih sasatojaka, a brend koristi isključivo certificirane sastojke besprijekorne reputacije i pridržava se etičkih principa te ne testira proizvode na životinjama. Nadalje, Skinity se pridržava principa vezanih uz očuvanje okoliša u svim fazama: od proizvodnje proizvoda do pakiranja i izbjegavanja korištenja polimera koji se ne mogu reciklirati. Skinity je transparentan o cijelom proizvodnom procesu, od ideje do isporuke proizvoda.

Iako je Skinity relativno nov brend na hrvatskom tržištu, već je dokazao svoju djelotvornost. Na web stranici skinity.me/hr moguće je vidjeti niz uspješnih “prije i poslije” priča korisnica koje su u samo nekoliko tjedana korištenja Skinity proizvoda djelotvorno riješile probleme s aknama, suhom kožom, mrljama na koži.

Posebna ponuda

Budući da se brend tek pojavio na hrvatskom tržištu, pokrenuli su poseban presale koji traje do 26. prosinca, a tijekom kojeg možete kupiti sve proizvode uz 20 % popusta, a uz svaku kupovinu dobivate i poklone za njegu kože. Osim toga, svakom kupovinom dobivate i mogućnost osvajanja specijalističkog 6-tjednog dermatološkog tretmana kod dr. Borne Pavičića u njegovoj klinici u Zagrebu.

Više informacija o samom brendu, ali i posebnim pogodnostima možete saznati na skinity.me/hr te na Instagramu i Facebooku.