Nekad je nužno odabrati stranu
U suradnji s
A1

Jeste li znali za osiguranje zaslona mobitela? Evo kako ga ugovoriti u nekoliko klikova

Četiri od pet najčešćih kvarova pametnih telefona odnose se na oštećenje ekrana

Mnogi se slažu da je pametni telefon u posljednjih par godina postao centralni uređaj našeg života. Rijetko što ne možemo napraviti pomoću današnjih mobitela, a često smo na njih prebacili i neke stvari za koje bismo prije morali koristiti računala ili još gore, odlaziti u fizičke trgovine ili poslovnice. Tako smo na mobitele prebacili gotovo svu komunikaciju koja nije uživo, većinu konzumiranja multimedije, pa sve do vođenja osobnih financija.

Još od predstavljanja iPhonea 2007. godine započeo je jedan bitan i velik trend u kojem su mobiteli postajali sve veći, sa sve većim ekranima i gotovo bez ikakvih tipaka. Ekran koji je bio nekoć tek dio prednje strane, razvlačenjem ekrana od ruba do ruba i postepenim uklanjanjem svih tipaka, postao je kompletna prednja strana mobitela. Prednosti za korisničko iskustvo su goleme, no mobiteli koji bi bez problema i bez oštećenja mogli pasti s neke visine više od ruba kauča, nažalost su postali rijetkost.

Ekrani su najčešća oštećenja pametnih telefona

Prema podacima Statiste, četiri od pet najčešćih oštećenja koja Amerikanci naprave svojim mobitelima tiču se ekrana. Na prvom mjestu s 29 posto učestalosti je razbijeni ekran, a s 27 posto ga slijedi ogrebani ekran. Treće najčešće oštećenje je otkazivanje baterije s 22 posto, što baš i ne možemo uvijek pripisati kao krivicu korisnika. Četvrto oštećenje na popisu su greške s prepoznavanjem dodira sa 16 posto, te okrhnuti rubovi i stranice s također 16 posto. S obzirom na to da su ekrani u posljednjih nekoliko generacija došli, ali i ponekad prešli, same rubove mobitela, krhotine rubova i stranica mobitela također mogu oštetiti ekran.

Kao najčešće uzroke oštećenja Statista navodi situacije koje možemo opisati kao nespretnost. Mobiteli se uglavnom oštećuju s padom na tlo (74 posto), a te ispadanjem iz džepa s 49 posto. U 38 posto slučajeva, mobiteli se oštete padom sa stola ili police, a u 22 posto slučajeva se oštete ispadanjem iz torbe. Naravno, ne tiču se svi kvarovi samo lomova ekrana zbog padova. Tako 39 posto ispitanih Amerikanaca priznalo da je njihov kvar mobitela uzrokovao pad u vodu, dok je 26 posto priznalo da im je mobitel pao u WC školjku i nakon toga prestao raditi.

Cijena zamjene ekrana je golema

Premda smo s našim mobitelima najčešće oprezni, a većina nas i nosi zaštitnu masku za mobitel, veliki broj ljudi ipak je doživio da nehotice razbiju ekran mobitela. Ako vam se to dogodilo, jasno vam je da ćete ili trpjeti razbijeni ekran neko vrijeme dok se oštećenje još dodatno ne proširi ili ćete ga odnijeti u servis koji za vas neće imati baš dobre vijesti. Garancija mobitela ne pokriva oštećenja koja uzrokuje korisnik, u što naravno, spadaju lomovi ekrana. Budući da su ekrani sofisticiraniji nego prije, pa su im svi dijelovi sastavljeni u jednom sloju, poput dodirnog sloja i samog ekranskog dijela, sama cijena zamjene ekrana je golema.

Unsplash / PR MEDIA

Sve više usluga je digitalizirano

Sofisticirani ekrani naših pametnih telefona povezani su i s trendom digitalizacije kojem smo svjedoci posljednjih 20 do 30 godina. Što smo se više digitalizirali kao društvo, to su i ekrani naših pametnih telefona postajali veći. Mnoge usluge za koje smo nekoć morali stajati u redu, osobno nositi dokumentaciju i potpisivati papire, danas se mogu riješiti u nekoliko klikova ili dodira ekrana. Tako putem naših pametnih ekrana obavljamo novčane transakcije, plaćamo račune, plaćamo na blagajni, naručujemo vožnju i hranu, a cijeli proces je iznimno jednostavan i brz.

Trend digitalizacije mnogih usluga uveo je novost i po pitanju osiguranja razbijenih ekrana naših pametnih telefona i tableta. Naime, od sada je uz kupovinu novog mobilnog uređaja ili tableta moguće osigurati ekran kroz svega nekoliko klikova. Ova digitalna usluga dostupna je A1 korisnicima. Cijeli proces ugovaranja osiguranja potpuno je digitaliziran. Korisnik koji je kupio novi uređaj tako ugovara osiguranje ekrana putem aplikacije Moj A1 te je potpuno lišen papirologije ili potpisivanje ugovora.

“Cilj nam je osigurati cjelovito digitalno iskustvo gdje god je to moguće. Kako bismo u tome uspjeli fokusiramo se na ono što korisnicima olakšava odabir i korištenje usluga – jednostavnost ponude, transparentnost procesa i fleksibilnost u svakom koraku. Ovim digitalnim rješenjem korisniku smo omogućili da u svega nekoliko klikova uslugu ugovori i njome upravlja bilo kad i bilo gdje.”, rekla je Ana Burica, Rukovoditeljica Odjela razvoja proizvoda i digitalnih platformi u A1.

Unsplash / Ashkan Forouzani

Bilo kad i bilo gdje

Uz digitalizaciju, brzi internet i naše pametne telefone doista živimo u svijetu gdje veliki broj naših potreba možemo osigurati bilo kad i bilo gdje. Digitalizacija usluga polazi od ideje maksimalnog pojednostavljivanja usluga. Na primjeru osiguranja ekrana, korisnici ne samo da mogu osigurati ekran digitalno, već digitalno mogu prijaviti štetu i pri tome ne moraju otići fizički u poslovnicu čak ni kako bi odnijeti mobitel s kvarom. Umjesto toga na vašu adresu će doći dostavljač, koji preuzima mobitel i nosi ga u servis. Alternativno, korisnici uređaj mogu predati u jednoj od poslovnica A1 ili u poslovnicama Hrvatske pošte. Kada je uređaj popravljen, dostavlja se na adresu koju je odabrao korisnik u slučaju da ga korisnik osobno ne preuzima.

Tako se za mjesečnu naknadu od 24 kune, koja je niža i od naknade za najjednostavnije streaming servise, može osigurati najbitniji dio svog mobitela ili tableta – njegov ekran, bez ugovorne obaveze i bez odlaska u poslovnicu radi popravka. Digitalizacijom ove usluge moguće je da će porasti i broj korisnika osiguranja ekrana. Time je za mnoge iskustvo kvara ekrana barem donekle olakšano, a tipkanje po razbijenom ekranu, nadamo se, stvar prošlosti.

Više o usluzi možete pogledati u videu.

 


Ovaj sadržaj kreiran je u suradnji s A1. U par jednostavnih koraka osigurajte svoj ekran. Više saznajte ovdje.