Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

TELEGRAM PARTNERI

U SURADNJI S

Kako je dečko iz Zagreba osmislio novi koncept oglašavanja i pokrenuo mali, ali super biznis

Zagrepčanin Jura Petričević, osim usluga digitalnog marketinga, klijentima nudi mogućnost oglašavanja u pokretu

ZADNJA IZMJENA: lip 17, 2019
Foto: Borko Vukosav

Priča svakog malog i srednjeg poduzetnika je priča o o viziji, borbi, ne odustajanju, pokušajima, usponima i padovima. Segment malih i srednjih poduzetnika zapošljava 67 % svih ukupno zaposlenih, predstavlja stup hrvatskog gospodarstva i stoga je nužno dati mu poticaj u svim oblicima. U serijalu Moj put do uspjeha, s partnerom A1, koji na najbolji način poduzetnicima pomaže  razviti posao u korak s vremenom, pokazujemo kako se i s malim biznisom može napraviti veliki posao. U četvrtom nastavku predstavljamo DriveByAds mladog poduzetnika koji je zbog preskupog oglašavanja na televiziji i novinama odlučio poduzetnicima ponuditi digitalni i pokretni marketing


Poslovanje bez reklame je kao da namigujete djevojci u mraku – vi znate što radite, ali nitko drugi to ne vidi. U današnjem svijetu svedostupnosti, bezbrojnih mogućnosti i fenomenalnih digitalnih platformi i mreža, ne iskoristiti neku od opcija oglašavanja, doista je kao da djevojci namigujete u mraku. Internet i društvene mreže svakom poduzetniku daju ogromnu priliku da dođu do kupaca, da se predstave tržištu, izdvoje iz mase. Oglašavanje na Facebooku, pametno targetirana AdWords kampanja, personalizirani content, video oglašavanje… samo su neke od mogućnosti koje će poslovanje malog i srednjeg poduzetnika dignuti na sasvim novi nivo.

Prednosti digitalnog marketinga

Upravo s tom idejom je i  26-godišnji Zagrepčanin Jura Petričević osnovao agenciju Drive ByAds koja nudi usluge digitalnog marketinga, te oglašavanja na dostavnim vozilima, automobilima i taxi vozilima. „Oglašavanje na društvenim mrežama omogućava poduzetniku da se obrati ciljanoj skupini korisnika i tako povećaju prodaju. Ciljano oglašavanje dovodi do velike stope konverzije, jeftinije je i isplativije nego tradicionalno oglašavanje, smanjuje troškove pridobivanja novih kupaca s kojima se na jednostavan način uspostavlja komunikacija što dovodi do povećane lojalnosti“, kaže Petričević i objašnjava kako se primjerice na Facebooku može ciljano odabrati skupina ljudi na temelju lokacije, godina, spola, jezika, interesa itd. Na LinkedInu, najvećoj globalnoj poslovnoj društvenoj mreži, može se također odabrati skupina ljudi na temelju industrije u kojoj rade, veličine tvrtke u kojoj rade, radnog mjesta itd. Važno je samo odrediti cilj i skupinu kojoj se obraća te su nužne pouzdane telekom usluge.

Oglašavanje u pokretu

Jura Petričević osmislio je i  koncept za oglašavanje u pokretu. Zamišljena kao platforma za oglašavanje malih i srednjih poduzetnika, DriveByAds je, zapravo reklama na kotačima. Funkcionira kao posrednik u obliku PR agencije između zakupljivača oglasnog prostora i pružatelja oglasnog prostora – auta, kombija ili prikolice, prilikom čega obje stranke imaju korist. Vlasnik vozila, ako mu posao zahtjeva stalno prometovanje, zarađuje na mjesečnoj bazi iznajmljivanjem svog oglasnog prostora, putem postavljanja reklame na vrata, stražnje staklo, haubu ili tablet postavljen na stražnjoj strani sjedala.

„ Naša putujuća reklama odnosi se i na oglašavanje putem tableta kako bi, na primjer, turisti prilikom vožnje taksijem od aerodroma do hotelijersko-ugostiteljskog objekta, imali priliku bolje se upoznati s našom gastronomskom ili turističkom ponudom. Zakupljivač, u drugu ruku, podiže svijest svog proizvoda i brenda na tržištu, oglašavajući ga putem interaktivne reklame na tabletu za vrijeme vožnje“; objašnjava Jura Petričević .

Razni kafići, online shopovi i slični objekti mogu prikazati svoj meni, atmosferu, ambijent ili proizvod dok se ljudi voze u taksiju, a mogućnosti interaktivnih reklama su raznolike. Prosječni taksi dnevno se koristi najmanje 16 sati te u prosjeku prijeđe više od  2.000 km tjedno na cesti. Taksiji su stalno u prometu, a glavna su im odredišta razna  komercijalna područja, zračne luke, hoteli, željezničke stanice i centar grada. Oglašavanje  izvan i unutar taksija, kao i oglašavanje u razini očiju na krovu taksija iznimno je učinkovito i odličan je izvor u kompletnom media miksu, naglašava J. Petričević.

Kako je i sam imao problema s razvijanjem i podizanjem svijesti o brendu, a reklamiranje na TV-u, dnevnim novinama, magazinima i jumbo plakatima mu je bilo preskupo i precijenjeno u odnosu na konačni učinak, Jura je odlučio uzeti stvar u svoje ruke. Osnovao je svoju agenciju u kojoj, uz usluge oglašavanje putem Googlea, nudi i „pokretno“ oglašavanje.

“Najmanji mi je problem bio otvoriti tvrtku. Dolaskom novih tehnologija,  ponudom kompletnih rješenja i pojavom inovativnih  metoda oglašavanja nama mladima se pružaju velike mogućnosti, no za uspjeh i opstanak treba jako puno truda. Prepreke su, kao i u svakom poslu, razne i mnogobrojne, ali je najbitnije ne odustati i ostati dosljedan svojoj viziji i poslovnim ciljevima“, poručuje J. Petričević.

Sadržaj donosimo u suradnji s A1

Više s weba