Od prvih proizvođačica piva, preko tabu teme do razdoblja kad u njemu žene uživaju jednako kao i muškarci

Evo kako je pivo svima postalo omiljeno piće

FOTO: Shutterstock

Možda na prvu ne biste to rekli, ali prvi profesionalni pivari u svijetu su bile žene i to još u drevnom Egiptu. Naime, muškarcima je tada zakonom bilo zabranjeno prodavati i proizvoditi pivo, a žene, mahom one imućne, tim su pićem prale kosu da bi bila sjajnija i ljepša. I u drevnom Peruu su se proizvodnjom piva bavile isključivo žene plemenitog roda.

Kad su žene odlučile umjesto samo za kućne potrebe pivo proizvoditi kako bi od njega zarađivale, počelo ih se povezivati s vješticama – govorilo se kako su u pivo dodavale posebne sastojke koji su ga činili svojevrsnim čarobnim napitkom.

Smatra se da je upravo to vrijeme bilo ono kad se žene “istisnulo” iz pivarske priče, a zatim je uslijedilo dugo razdoblje kroz koje se muškarce sve više i više počelo povezivati s pivom. Upravo zbog toga su se pivski brendovi, kad su krenuli s oglašavanjem, obraćali isključivo muškarcima. Ta praksa se u velikoj mjeri zadržala i danas.

No, ako je nešto stalno, onda je to činjenica da se vremena mijenjaju.

Jedan od brandova koji na specifičan način ruši rodne predrasude je i Heineken, a jedan od najboljih primjera kako jest TV spot “Cheers to All“.

Prema istraživanjima, žene su nešto zahtjevnije pri odabiru piva ovisno o gorčini pojedinih vrsta, ali isto tako pokazuju i da ih sve više uživa u širokom spektru proizvoda koje pivarska industrija danas nudi, među kojima su svakako i bezalkoholne varijante. Isto tako, žene pri odabiru vode računa da pivo dobro ide uz začinjenu hranu, da je pitko i napravljeno od prirodnih sastojaka.

Shutterstock

No, žene više od muškarca paze i na sam izgled boce, ali i na broj kalorija te općenito na vrijednosti koje brend piva promiče.

Uživanje u pivu tako je za žene odavno prestalo biti tabu tema, a posebice kad se u obzir uzmu i dobrobiti koje pivo ima. Jedna od prednosti svakako je i broj kalorija koji sadrže određene vrste piva, naravno, kad je optimalna mjera u pitanju. Tako 100 mililitara Heinekena sadrži 42 kalorije, dok je njegova bezalkoholna varijanta Heineken 0.0 idealan odabir i za one najzahtjevnije jer na istu količina dolazi svega 21 kalorija.

U svakom slučaju, pivo svakako može biti dio svakodnevnice bez grižnje savjesti – ako se u njemu uživa umjereno, odnosno, pije najviše jedno pivo dnevno.

Upravo iz tih razloga, ali i zato što se radi o mjesecu u kojemu obilježavamo i naglašavamo snagu žena, pravo je vrijeme da žene nazdrave vrhunskim pivom u ruci – bio to klasični lager, njegova bezalkoholna varijanta, craft ili pak ono slađeg, voćnog okusa poput radlera.