Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

TELEGRAM PARTNERI

U SURADNJI S

Poput mnogih uspješnih kompanija u svijetu, HT uvodi digitalne agilne squadove koji rapidno poboljšavaju iskustva korisnika

Agilnim metodama sve se ubrzava, rješenja se donose učinkovito, okupljaju se najbolji stručnjaci, radi se u najboljem okruženju

Hrvatski Telekom digital agile squad za poboljšanje korisničkog iskustva
ZADNJA IZMJENA: lis 18, 2018

Digitalna transformacija širi se rapidno i zahvaća sve industrije. Nakon procesa (Amazon), distribucije (booking.com), usluga (Uber, Airbnb), digitalizacija i simplifikacija sada su top teme telekom tržišta. Naš najveći teleoperater HT već dulje vrijeme radi na ovim područjima te kroz transformacijske projekte postaje brži, učinkovitiji i transparentniji. Jedan od takvih projekata je i projekt Digital&agile (D&A), koji vodi Ana Zovko, direktorica za projekt transformacije, a usmjeren je na digitalizaciju i pojednostavljenje korisničkog puta te uvođenje novog, agilnog načina rada u kompaniju. “Tehnologija je uvelike promijenila korisničko iskustvo. Korisnici teže jednostavnim procesima te personaliziranim informacijama, bilo kada, bilo gdje. Digitalizacijom ćemo korisnički put, poput kupnje i aktivacije, korištenja usluge, plaćanja i korisničke podrške učiniti korisnicima transparentnijim i razumljivijim“, kaže Zovko.

S korijenima u japanskoj poslovnoj filozofiji i nakon više od 20 godina sazrijevanja, agilne metode u svijetu postale su mainstream, posebno u IT sektoru. “Uvođenje agilnog načina rada u HT-u podrazumijeva formiranje kros-funkcionalnih timova (squadova) koji se sastoje od osam do 10 stručnjaka iz raznih područja (od marketinških stručnjaka do IT developera), smještenih na istoj lokaciji. Squadovi su odgovorni za razvoj i isporuku finalnog i potpuno funkcionalnog rješenja i imaju autonomiju za donošenje i provedbu odluka, u skladu sa strategijom i smjernicama kompanije. Koncept njihova rada se temelji na Scrum metodologiji i načelu minimalno održivog proizvoda (MVP), a svaki prototip rješenja se testira na stvarnim korisnicima i temeljem povratne informacije unapređuje“, kaže Ana Zovko.


Agilno je neizbježno

Hrvatski Telekom Agile Infografika

Više od 80% američkih tvrtki usvojilo je načela agilnog razvoja te više od 60% projekata vode agilno


Od ideje do testiranja korisnika

Prvi D&A squad u HT-u je formiran sredinom rujna i punom parom radi na unapređenju i digitalizaciji jedne od faza korisničkog puta. Desetero stručnjaka iz različitih područja svakoga se dana u 9 ujutro okuplja na 15. katu Sky officea. Okruženi morem najmodernijih gadgeta i maketa web stranica, tim se okuplja na svom dnevnom 15-minutnom stand-upu gdje “scrum master” Dijana Sušac izriče prioritete za taj dan. Svaki od 10 članova izlaže ključna postignuća od prethodnog dana i najvažnije zadatke za taj dan. “Product owner” Domagoj Mihaljević napominje da je “svakodnevni stand-up najbolji način očuvanja transparentnosti. “Svatko je upoznat s onim na čemu drugi rade i lakše prepoznajemo područja u kojima jedni drugima možemo pomoći. Ovakav je pristup osobito koristan u timu gdje je toliko različitih vještina i iskustava na jednom mjestu”, dodaje Mihaljević.

Hrvatski Telekom digital agile squad za poboljšanje korisničkog iskustva

Dnevni stand-up i kros-funkcionalni timovi u kojima su CX stručnjaci, programeri, testeri, samo su dva korisna obilježja novog – agilnog načina rada u HT-u. “Osiguravamo da svaka ideja koju generiramo kao tim bude testirana s našim korisnicima, čak i ako to znači da stojimo u T-Centru i korisnicima nudimo besplatnu kavu u zamjenu za povratnu informaciju”, dodaje Boris Vrančić, stručnjak za usluge korisnicima.


Superpozitivni efekti agilnog poslovanja

Hrvatski Telekom Agile Infografika

U više od 70% slučajeva povećana je produktivnost, unaprijeđeno je korisničko iskustvo te time to market


Brže rješavanje izazova

Ana Zovko objašnjava kako je “jedno od ključnih načela agilne metodologije redoviti ciklus – u početku izrada MVP-a, a zatim kontinuirano ažuriranje svaka dva tjedna na temelju povratnih informacija korisnika te unapređivanje rješenja novim idejama i otklanjanje razvojnih nedostataka.

Hrvatski Telekom digital agile squad za poboljšanje korisničkog iskustva

Bruno Barišković, stručnjak za tehniku, kaže: “Ovakvim agilnim pristupom znatno ćemo brže rješavati izazove i vjerujem značajno poboljšati iskustvo korisnika.” A osim što će se nesumnjivo poboljšati iskustvo korisnika, agilno poslovanje će sasvim sigurno promijeniti i “mindset” tvrtke. Okvire su već pomaknule kompanije poput Googlea i Spotifya pružajući novu sliku korporativnog okruženja, a kompanije poput HT-a spremno odgovaraju. Agilnim metodama sve se ubrzava, rješenja se donose učinkovito, okupljaju se najbolji stručnjaci, radi se u najboljem okruženju, razvija kultura koja će od svakoga izvući najbolje u okruženju koje je poticajno, ugodno i pozitivno.


Sve više tvrtki razmišlja agilno

Hrvatski Telekom Agile Infografika

Telekom korporacije, IT kompanije i velike banke prve su prihvatile trend

Više s weba