Nekad je nužno odabrati stranu
U suradnji s
U suradnji s La Roche-Posay

Svaka druga osoba koja ima akne izolira se od društva, a ljudi zbog ekcema ne idu na posao. Rješenja postoje

Zdravlje kože usko povezano s mentalnim zdravljem i kvalitetom života. Ove inicijative su tu da pomognu

FOTO: Shutterstock

Gotovo dvije milijarde ljudi u svijetu pati od nekog problema sa zdravljem kože, bez obzira na to je li riječ o aknama, ekcemima, ožiljcima, alergijama, atopijskom dermatitisu ili nekim drugim tegobama, pokazala je nedavna studija koju je proveo brend La Roche-Posay. Ono što dodatno zabrinjava jest to što se pokazalo da je zdravlje kože usko povezano s mentalnim zdravljem i kvalitetom života.

Uz pritisak društva koji konstantno nameće svojevrstan trend blistave i čiste kože, utvrđeno je da ljudi koji se suočavaju s kožnim problemima često pate od anksioznosti, niskog samopoštovanja, nedostatka sna te su skloni izbjegavati svakodnevne aktivnosti. Točnije, čak 79 posto ljudi s ekcemom kazalo je kako ne odlazi na posao kada im se stanje kože pogorša, a 60 posto onih koji imaju atopijski dermatitis pati od manjka sna. Također, ljudi koji se bore s aknama skloni su se izolirati od društva, ali i razvijanju depresije, pokazalo je istraživanje dermokozmetičkog tržišta koje su proveli IQVIA i drugi partneri (Ipsos, TNS) između rujna 2017. i kolovoza 2018. među dermatolozima u 62 zemlje.

Rezultati studije:

  • 87 posto ljudi koji pate od nekog problema s kožom kaže da im to utječe na kvalitetu društvenog života,
  • 79 posto ljudi s ekcemom ne odlazi na posao kada im se stanje kože pogorša,
  • 50 posto svjetske populacije ima problema s alergijama,
  • 40 posto odraslih žena ima akne,
  • 50 posto ljudi koji imaju akne izolira se od društva
  • 46 posto ispitanika s aknama sklonije je razvijanju depresije,
  • 165 milijuna djece diljem svijeta ima atopijski dermatitis,
  • do 60 posto ljudi s atopijskim dermatitisom pati od gubitka sna,
  • polovica ispitanika s atopijskim dermatitisom osjeća stigmatizaciju društva

Suputnik u borbi protiv stigmatizacije

Budući da je utvrđeno i to da se 350.000 školskih dana propusti zbog kožnih oboljenja kao što su akne, La Roche-Posay je pokrenuo globalnu kampanju #skinismorethanskin kojom želi pokazati da dermatologija može promijeniti živote ljudi. Na regionalnom online DermLive eventu, uz brojne stručnjake i osobe s problemima kože, otvorio je teme pravilne njege osjetljive i problematične kože s ciljem podizanja svijesti o važnosti borbe za zdravu kožu.

U želji da pomogne svima koji se suočavaju s kožnim oboljenjima u postizanju zdravijeg i kvalitetnijeg života, La Roche-Posay već više od 40 godina, u suradnji s brojnim dermatolozima diljem svijeta, pronalazi učinkovita dermatološka rješenja temeljena na znanosti, relevantnim istraživanjima te vrhunskoj tehnologiji. Iz posvećenosti prema njezi kože nastale su linije proizvoda Effaclar, Lipikar i Toleriane namijenjene različitim problemima s kožom.

Pomoć osjetljivoj koži, podrška kad je najteže

O čemu se točno radi? Lipikar je linija koja se temelji na proučavanju kožnog mikrobioma koji igra glavnu ulogu u pojavi atopijskog dermatitisa. Toleriane Dermallergo linija namijenjena je izrazito osjetljivoj koži te koži sklonoj alergijama i netoleranciji, a radi se o intenzivnoj, obnavljajućoj i umirujućoj hidratantnoj njezi koja trenutačno umiruje kožu, smanjuje osjećaj nelagode te jača kožnu barijeru. Effaclar je pak linija namijenjena koži sklonoj aknama te je posebno kreirana da zadovolji potrebe takve kože tako što djeluje dugotrajno i s vremenom smanjuje vraćanje simptoma.

Kako bi ljudima s kožnim problemima pokazao da nisu sami, brend je u sklopu kampanje predstavio i lokalni video u čijim su glavnim ulogama pravi ljudi iz Hrvatske i regije i stvarni problemi s kožom koje imaju. Video nije retuširan kako bi se jasno vidjelo pravo stanje njihove kože te time potaknulo i druge ljude da podijele svoja iskustva na društvenim mrežama uz #skinismorethanskin te tako razbije stigma s kojom se svakodnevno susreću.

Prevencija melanoma

Posvećen problemima s kožom s kojima se susreću ljudi diljem svijeta, La Roche Posay paralelno provodi program “Save Your Skin” posvećen prevenciji raka kože. U više od 20 godina obavio je više od 400.000 besplatnih pregleda melanoma s dermatolozima u 35 različitih zemalja, a do 2025. taj broj planira povećati na 500.000 pregleda.

No, napori stručnjaka okupljenih u brendu tu ne staju. Na nedavno održanom eventu DermLive u Parizu otišli su još jedan korak dalje. Vodeći se podacima studije koja je pokazala da 80 posto onkoloških pacijenata pati od kožnih nuspojava zbog kojih ponekad prestanu s liječenjem, lansirali su program Fight With Care kako bi odgovorili na pitanja i potrebe pacijenata i njihovih najmilijih.

Revolucija u zaštiti od sunca

Također, nakon više od 30 godina kliničkih istraživanja zaštite kože od sunca i netolerantnosti kože na sunce, razvijena je nova generacija UV filtera koji čine temelj linije Anthelios. Najnovije tehnologije i sastojci kao što je Mexoryl XL, omogućuju najvišu zaštitu od UVA i UVB zraka, infracrvenog zračenja i zagađenja, faktora koji doprinose fotostarenju i u konačnici izazivaju rak kože.

Suživot s ožiljcima

Imajući na umu koliko svako stanje kože može utjecati na mentalno zdravlje, pa tako i na kvalitetu života svakog pojedinca, na eventu se govorilo i o suživotu s ožiljcima. S obzirom na to da svaka druga osoba u svijetu ima barem jedan ožiljak na tijelu, te da je njihov oporavak dugotrajan i kompleksan proces, svoja znanstvena saznanja sjedinili su u Cicaplast Baume B5. Bez obzira na to je li riječ o malim ili velikim oštećenjima kože, ovaj umirujući balzam na bazi aktivnih sastojaka pomaže pri obnovi epitela, umiruje kožu i smanjuje osjećaj boli za oko 90 posto.

Posvećenost koži i briga za pojedinca vodilje su brenda koji neprestano ulaže u znanje. Kroz suradnju s vrhunskim dermatolozima, La Roche-Posay proveo je više od 700 kliničkih ispitivanja kako bi pružio bolji život osobama s osjetljivom kožom. Kroz jedinstvenu liniju proizvoda za njegu svih tipova i stanja kože, a kako bi proizvodi bili učinkoviti i sigurni za upotrebu, neprestano se podvrgavaju strogim kliničkim testiranjima.


Sadržaj nastao u suradnji s brendom La Roche-Posay