Telegramov serijal 'Razmisli' o vožnji pod utjecajem alkohola osvojio nagradu MIXX

Kampanja Razmisli producirana je za Zagrebačku pivovaru, u suradnji s agencijom 404

FOTO: Vjekoslav Skledar

Telegramov longform serijal ‘Razmisli’, nastao u suradnji sa Zagrebačkom pivovarom, osvojio je nagradu MIXX 2021. u kategoriji Best Publisher Long-Form Native.

MIXX je natjecanje koje, po međunarodnoj licenci, nagrađuje najbolje digitalne kampanje, a kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu, korištenje medija te postignute rezultate.

Pobjednici ovogodišnjeg MIXX-a proglašeni su sinoć na događanju DK Home, u organizaciji Dana Komunikacije, najvećeg komunikacijskog festivala u Hrvatskoj. Društveno odgovorna kampanja ‘Razmisli’ nastala je u suradnji s agencijom 404, za klijenta Zagrebačku pivovaru.

Kampanja ušla među najbolje u Europi

U sklopu serijala “Razmisli”, Telegramovi su novinari donosili priče ljudi iz Hrvatske koji su proživjeli ili skrivili nesreće pod utjecajem alkohola. Kroz njihova iskustva, često tragična, apelirali smo na vozače da razmisle prije upuštanja u alkoholiziranu vožnju.

Osim Telegrama, finalisti ove kategorije bili su tportal s kampanjom ‘Iskustvo bez granica’, te Jutarnji list s projektom ‘Lica Dobrote’.

Serijal ‘Razmisli’ imao i međunarodni odjek. Nominiran je u dvije kategorije ovogodišnjih Digiday Media Awardsa. Ulaskom među finaliste, Telegramova kampanja našla su se uz projekte najvažnijih medija na svijetu, kao što su Financial Times, New York Times, Wall Street Journal, Politico, Hearst, Sky News i mnogih drugih.

Ukupan doseg od preko 500.000 korisnika

Digiday Media Awards dodjeljuje utjecajni medijsko-marketinški portal Digiday. Nagrađuju se mediji koji su, kako kažu organizatori, tijekom godine dali doprinos modernizaciji digitalnog izdavaštva i marketinga.

Kampanja je prikupila 170 tisuća klikova i ostvarila doseg od 500 tisuća korisnika, a video prilozi su pripremljeni u partnerstvu s produkcijom More Magnets.

Ovo je druga MIXX nagrada koju je Telegram dosad dobio za svoje projekte. Prvo priznanje osvojeno je 2010. godine, za kampanju “Naše mi najbolje paše”, produciranu u suradnju s Kauflandom.


Popis svih pobjednika ovogodišnjeg MIXX-a:

Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekt Lito je tamo di si ti osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign.

Vile Botinec i Younited agency osvojili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation s projektomNovi standard Novog Zagreba.

Zagrebačka pivovara i Degordian pobjednici su kategorije Cross Media Integration Campaign s projektom Opjevani junaci.

HURA i Izone za projekt #jedvačekam osvojili su nagradu Best COVID/Earthquake Crisis Campaign.

Priznanje kategorije Best Media Strategy pripalo je A1 Austria Group i agenciji BBDO Zagreb za projekt Switchaj na najboljoj mreži.

Kaufland i I to nije sve! proglašeni su najboljima u kategoriji Best Branded Content s projektom Kako se jede u Hrvatskoj.

Podravka i Human interaction company s projektom Coolinarika 2021 najbolji su u kategoriji Best Website.

Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobio je projekt LAQO mobile app klijenta Croatia osiguranje te agencije Shape 404.

Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy s projektom #volitePipi zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.

Pobjednici kategorije Best Search su Birgon i Arbona s projektom Search – ealati.hr.

Pedigree i MediaCom Zagreb pobjednici su kategorije Best Tech & Innovation s projektom Dogvertising.

Zagrebačka pivovara i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native s projektom Razmisli.