Nekad je nužno odabrati stranu
U suradnji s
Mastercard

Teorija je važna, no praksa je bitnija. Ovo je edukacija koja vam je potrebna želite li uspjeti kao poduzetnik

Pokrenuta je edukacija koja može odgovoriti na najbitnija pitanja poduzetnika

Poduzetnici su većinom sanjari, kreativci, ljudi od ideja. To su ljudi koji iz ničega stvore nešto, a neki svojim inovacijama uspiju učiniti naš život lakšim. No, ne uspiju svi. Budući da je poduzetnički život pun prepreka koje valja savladati, mnogi snovi ostanu samo na ideji. Djelomično je tome tako jer izazovi za neke budu zastrašujući, a dijelom ljudi na svome putu ostanu bez financija koje su potrebne za pokretanje ili razvoj posla.

Odakle i kako naći novac za razvoj poslovanja? To je često kamen spoticanja i rijetki su oni koji uspiju financirati ga od nule. Potrebno je nešto uložiti da bi mogao zaraditi. Zahvaljujući popularizaciji startup kulture, donekle smo dobili uvide u to kako funkcionira financiranje pokretanja posla. Internet je prepun savjeta o tome kako svoj posao prezentirati investitorima, što ih zanima i kako se postaviti.

A woman in a small crafts supplier and gift shop, using a laptop, working,
©Mint Images

Da je lako biti poduzetnik, svi bi bili poduzetnici

Stati pred investitora nije lak zadatak. To su ljudi velikog poslovnog iskustva, nagledali su se svega i oni traže konkretne stvari – brojke, ideje i najvažnije, odgovor na pitanje koji problem rješava vaš proizvod. Imati investitora na svojoj strani ne znači samo da ste osigurali financije, već i da uz svoj bok imate savjetnika koji vam osvjetljuje put, koji vas može adekvatno usmjeriti i spasiti od nepotrebnih lutanja i padova. Nije lako stati pred te ljude i normalno je da osjećate nelagodu, a jedno je istraživanje pokazalo da čak 75 posto ljudi ima strah od javnog nastupa!

Kako postati samouvjeren u prezentaciji svog poslovanja? Samouvjerenost je kvaliteta koju bi svaki poduzetnik trebao usvojiti. I neka ona počiva na uvjerenju da je vaša ideja doista kvalitetna i da vi kao lider tog poslovanja imate sav sadržaj koji je potreban za dolazak do cilja. Uvijek je potrebna i zdrava doza realnosti, no onaj sanjarski dio također valja njegovati. Uspješni poduzetnici znaju kako nastaviti gurati dalje i onda kada drugi govore da su malo poludjeli, jer u protivnom nikada ne bismo koristili Apple proizvode, niti bi postojao jedan Rimac.

Mastercard sanjaru u vama želi dati krila

Samouvjerenost dolazi i iz prakse te stečenih znanja. Mastercard s Uplift.hr ne želi “ubiti” sanjara u vama, upravo suprotno, želi mu dati krila. Nakon pomnog promišljanja što je najvrjednija edukacija koju može dati, Mastercard je u okviru Uplift akademije koju ove godine Algebra provodi online pokrenuti mentorski program, također u organizaciji Algebre, putem kojeg ćete u timovima pod supervizijom dediciranog mentora razvijati svoje poslovne ideje.

Pokretanje ovog programa planirano je od trećeg tjedna akademije kad će svi naši stipendisti početi s intenzivnim radom na svojim projektima. Kako je digitalno okruženje iznimno bitno za turistički sektor, zajednička tema svih projekata bit će digitalna transformacija u turizmu. Kroz projekt ćete imati priliku napraviti poboljšanje neke svoje postojeće usluge ili ćete moći od nule izgraditi nešto sasvim novo, koristeći neke od digitalnih tehnoloških alata.

Intenzivan rad čitavo vrijeme trajanja mentorskog programa

Proces stvaranja vašeg novog projekta počet će od zajedničke ideje. Zatim ćete sa stručnjacima iz Algebre brainstormati i formirati inovativne projektne ideje, za što su potrebni identificiranje potrebe i analiza te kao rezultat dobivamo prijedlog rješenja. Kada se definira prijedlog rješenja, definirat će se i tema samog timskog projekta.

Nakon toga timovi će “trčati” tzv. startup sprinteve – svaka dva tjedna rješavat će sljedeći segment svog projektnog zadatka, gradeći sliku korisnika svog inovativnog rješenja, poslovni model, iscrtavajući potrebne resurse, kao i plan i strategiju razvoja svoje inovacije i izlaska na tržište.

Svaka dva tjedna timovi će imati i individualne konzultacije u trajanju od 90 minuta sa svojim mentorom, tijekom kojih će predstaviti rezultate svog dosadašnjeg rada, prokomentirati izazove koji im slijede te tražiti i dobiti savjete i upute kako dalje.

Najbolji tim na predstavljanju osvaja novčanu nagradu

Na kraju, zajednički će se prodiskutirati najučinkovitije forme tzv. pitchiranja – predstavljanja projektnih ideja pred potencijalnim investitorima. Timovi će dobiti upute kako napraviti trominutni pitch za žiri, u kojem prezentiraju svoju projektnu ideju sa svim pripadajućim potrebnim informacijama.

Za sam nastup će po završetku programa dobiti i priliku za vlastito predstavljanje i promociju: prezentirat će svoje projekte pred odabranom publikom stručnjaka u turizmu i potencijalnih investitora i partnera. Najbolji tim osvojit će i zanimljivu financijsku nagradu.

Prijaviti se za Uplift akademiju možete ovdje, dok su pravila i uvjeti natječaja dostupni ovdje. Pred vama su uzbudljivi dani, zgrabite ovu priliku!